. . .

فرهنگ فرهنگ مردم اسلوونی

تالار فرهنگ
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

CANDY

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
فرازین
بخشدار
مدیر
رصد کننده
طراح
تدوینگر
نام هنری
Minok
بخشدار
- امور فرهنگی
مدیر
تدوین+میکس+بازرس
شناسه کاربر
3457
تاریخ ثبت‌نام
2022-11-23
آخرین بازدید
موضوعات
970
نوشته‌ها
2,276
راه‌حل‌ها
31
پسندها
3,475
امتیازها
436
سن
20
محل سکونت
جنگل‌متروکه‌افکار(:

  • #1
فرهنگ و آداب و رسوم مردم اسلوونی نیز همچون تاریخ اسلوونی بسیار غنی بوده و از سرزمین‌ های دیگر تأثیر پذیرفته است. به عنوان مثال بهتر است که به سبک معماری در اسلوونی اشاره کنیم. در واقع معماری اسلوونی متاثر از معماری روم و ایتالیا است و ساختمان های قدیمی و جذاب این کشور جزو جذاب ترین جاذبه های توریستی به شمار می آیند.
در مورد خوراکی ها و غذاهای این کشور نیز باید این نکته را بیان کرد که تمامی نوشیدنی ها و خوراکی های این کشور به صورت بومی و محلی هستند و به صورت اختصاصی، مخصوص خود کشور اسلوونی هستند. به این صورت که بسیاری از افراد از جمله مسافرین توکیو و گردشگران از کشورهای دیگر به منظور نوشیدن انواع مختلف نوشیدنی های مخصوص اسلوونی، به این کشور سفر می کنند.
تمامی غذاهای محلی کشور اسلوونی برگرفته از فرمول کشورهای مختلف از جمله مجارستان، ایتالیا، اتریش، کرواسی و حتی ترکیه هستند.

فرهنگ تحصیل مردم اسلوونی​

تحصیلات در کشور اسلوونی در مقطع ابتدایی ۹ پایه و در مقطع دبیرستان ۴ پایه هستند، که آموزش زبان انگلیسی در ۹ پایه ابتدایی به صورت کامل و در حد حرفه ‌ای به دانش آموزان ارائه می ‌شود. به همین جهت کسانی که قصد مهاجرت به اسلوونی را دارند باید در درجه اول علاوه بر زبان اسلوونیایی، زبان انگلیسی خوبی نیز داشته باشند.
در مدارس کشور اسلوونی علاوه بر زبان انگلیسی که جزو زبان های اجباری در تحصیل به شمار می آید، به اختیار خود دانش آموزان یک زبان زنده دیگر دنیا نیز به آن ها آموزش داده می شود. تحصیلات در این کشور به صورت کاملا رایگان است. همچنین بهره مندی از تمامی خدمات بهداشتی و درمانی نیز بدون هیچگونه تفاوتی برای تمام اقشار جامعه رایگان است. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که امکانات در کشور اسلوونی اگرچه در مقایسه با کشور ما در حد عالی قرار دارند، اما در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر از جمله آلمان، ضعیف ‌تر است. به عنوان مثال حقوق دریافتی کارمندان دولتی و همچنین کارگران، نسبت به آلمان پایین تر بوده و در کنار آن قیمت مواد خوراکی حدود ۵ درصد گران تر از کشور آلمان است.
 
نام موضوع : فرهنگ مردم اسلوونی دسته : فرهنگ
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
3
بازدیدها
238
پاسخ‌ها
4
بازدیدها
269
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
250
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
152
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
109
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
81
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
77
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
84
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
110
پاسخ‌ها
1
بازدیدها
102

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین