. . .

در دست اقدام دلنوشته رقص مردگان شخصیتی| کلاغ سفید

تالار دلنوشته کاربران
رده سنی
  1. نوجوانان
  2. جوانان
  3. بزرگسالان
ژانر اثر
  1. اجتماعی
عنوان دلنوشته: رقص مردگان شخصیتی
نویسنده: کلاغ سفید
ژانر: اجتماعی، روانشناختی
ناظر: @Carmen Sandiego
مقدمه: این دلنوشته، مقدمه‌ای ندارد. چون به شخصه به مقدمه توجه نمیکنم . اگر چیزی جذاب باشه اگر وسط کتاب رو باز کنی در همون یه صفحه باید خودشو نشون بده .
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

Romanik Bot

رمانیک بات
کاربر VIP
شناسه کاربر
235
تاریخ ثبت‌نام
2020-12-27
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
870
پسندها
7,356
امتیازها
218
محل سکونت
romanik.ir
وب سایت
romanik.ir

  • #2
screenshot-1266_eff3.png

به نام خداوند دل‌های پاک​

سلام خدمت شما دل‌نویس عزیز!​

متشکریم از شما برای انتخاب انجمن رمانیک جهت انتشار آثار ارزشمندتان.​
خواهشمندیم قبل از شروع کردن نگارش دلنوشته‌تان، قوانین مذکور در تاپیک زیر را با دقت مطالعه فرمایید!​

پس از ارسال حداقل ده پارت از دلنوشته خود، می‌توانید طبق قوانین تاپیک زیر برای اثر خود درخواست جلد دهید.
[درخواست جلد برای دلنوشته]

پس از اتمام نگارش، برای درخواست نقد و تعیین سطح اثرتان، از طریق لینک زیر اقدام کنید.
[درخواست نقد و تعیین سطح دلنوشته]

پس از رفع ایرادات گفته شده توسط منتقد، جهت بررسی دوباره و تعیین سطح مجدد اثرتان از طریق لینک زیر اقدام کنید.
[تعیین سطح مجدد دلنوشته]

پس از اتمام نگارش دلنوشته، می‌توانید از طریق لینک زیر برای صوتی کردن دلنوشته خود اقدام کنید.
[درخواست صوتی شدن دلنوشته]

پس از اتمام نگارش دلنوشته، در تاپیک زیر اعلام کنید.
[اعلام پایان نگارش دلنوشته]

شما می‌بایست پس از اتمام اثرتون درخواست رصد اثرتان را دهید تا ممنوعات اثرتون بررسی بشه، برای درخواست از طریق لینک زیر اقدام کنید.​

پس از اتمام رصد برای ویراستاری و ارسال اثر شما روی سایت، طبق موارد گفته شده در لینک زیر اقدام کنید.
[درخواست ویراستاری دلنوشته]

جهت انتقال اثر به متروکه و یا بیرون آوردن اثر از متروکه، از طریق لینک زیر اقدام کنید.
[انتقال و بیرون آوردن دلنوشته از متروکه]

متشکریم از حضور گرم و همکاری شما در انجمن رمانیک!​

| مدیریت تالار ادبیات انجمن رمانیک |​
 

انتقام دوباره

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
637
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-12
آخرین بازدید
موضوعات
2
نوشته‌ها
32
پسندها
246
امتیازها
118

  • #3
وقتی از دلنوشته صحبت میشه از اسمش معلومه . این دل ، نوشته .
مثل یه دستور اشپزی میمونه گاهی اوقات : یک فنجان حرف دل ، دو پیمانه توجه به مغز ، یک پیمانه منطق ، دو قاشق غذا خوری احساسات
گاهی اوقات فکر میکنم چی میشد اگر کنترل ذهن انسان دست خودش باشه . یه روز داشتم درباره مشکلات ذهنیم و عادات مزخرفم حرف میزدم که بهم گفتن کنترل انسان دست خودشه ! درست هم میگفت ... . اما عادات و علایق انسان دست خودش نیست ، چیزیه که در طول زمان و اتفاقات مختلف ( شکست یا بروز احساسات ، بالا یا پایین رفتن اعتماد به نفس و... ) شکل گرفته .
هرکسی خوب میدونه کجای زندگیشو بد سلیقه بوده . این حرفو بار ها و بار ها با کلمات مختلف فقط به یک نفر گفتم : ( زندگی مثل بازیه شطرنجه . به این دلیل از شطرنج خوشم میاد چون میتونم مثل زندگی واقعی خودم باشم و خودم بجنگم . حرکت احمقانه قابل جبران نیست مگر اینکه حرکت خاصی بزنی که دلیل عقب افتادنت رو جبران کنه . زندگی جایی برای خطا نداره . یک حرکت احمقانه میتونه تو رو به کشتن بده . اشتباه بقیه باعث برد تو و یا اشتباه بقیه باعث به هم ریختن برنامه های تو میشه . )
زندگی هر شخص پر از رد پاهایی هستش که باعث میشه بی اهمیت ازش رد بشید یا اینکه اون رد پا رو دور از اب های ساحل قلبتون نگه دارید . اینکه یه سری انسان ها با اینکه میدونن کار درست چیه ولی باز کاری که دلشون میگه و میدونن اشتباهه رو انجام میدن جای بحث داره . اینکه خوشگذرونی و لذت رو دوس داره ادم درسته ولی چرا با این میدونن تهش فلاکت و بدبختیه باز انجامش میدن ؟ یاد حرف مادرم افتادم که میگفت : ایا تو کاری که میدونی اشتباهه رو انجام میدی ؟ من توی جوابش میگفتم : اره . اون فکر میکرد که من دارم سر لج بهش این جواب رو میدم ولی در صورتی که خوده واقعیت بود ( در این باره بهتون توضیح بدم که حدود 50 درصد ادمای روی کره زمین هیچ صدایی توی ذهنشون نیست . پس راحتن و واقعا نمیدونن اینده چی میشه و چی میخواد رخ بده و فقط حرکتت میکنن ) . اونی که زیاد فکر میکنه و ذهن تحلیلگری داره میشینه به همه سختی های کار فکر میکنه . میدونه کار اشتباهه ولی انجامش میده چون داخل اون یک کوپن شانس 5% میبینه و به این امید داره چون توی ذهنش با خودش میشه من 1% احتمال داشت داخل ایران به دنیا بیام و این اتفاق افتاد ، این که دیگه 5 برابر اون شانسه . (اکثرا این رو ذهن های احساسی درک میکنن )
ذهن انسان رو خیلی میشه توسعه داد ولی در صورتی که احساسات رو با توسعه ترکیب نکنیم ( ولی احساسات مثل مواد مخدر میمونه . لذت خیلی خوبی میده داخل موقعیت های خاص ، ولی در مرور زمان میتونه تو رو به سمت کشتن و بدبختی ببره . )
فکت: هیچ وقت سعی نکن با خودت صحبت کنی ، چون یا خودتو به کشتن میدی یا بقیه رو ! mr.shoker#
 

انتقام دوباره

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
637
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-12
آخرین بازدید
موضوعات
2
نوشته‌ها
32
پسندها
246
امتیازها
118

  • #4
یک اعتقادی که ژاپنی ها دارند این است که میگویند انسان دارای سه چهره اند :
اولین چهره مریوط به اون روی ادمیست که جامعه ان را پذیرفته و جامعه او را میشناسند و با اون مشخصات او را معرفی میکنند .
دومین چهره مربوط به ان چیزیست که افراد خانواده و افراد نزدیک ان را دیده اند و با ان مشخصات تو را معرفی میکنند ( پ.ن : که این مورد برای خانواده ایرانی قفله و اونا فرقی با افراد جامعه ندارن معمولا )
سومین چهره مربوط به اون چیزیه که هیچ کس تا حالا ندیده و این سومین چهره حقیقی ترین انعکاس از ما هستش .
شما برای عذاب دادن یک شخص میتونید به اون شخص اجازه فکر کردن بدید و عمل رو از اون شخص بگیرید . همین عمل میتونه به تنهایی اون شخص از پای در بیاره . به همین دلیله که تلقین یک اسلحه ممنوعه اس که اکثر جوامع از ان استفاده میکنن زیرا انسان ها را قابل کنترل تر میکنند . انسان برای پیشرفت به سه عنصر :( تفکر و عمل و صبر ) نیازمند است . برای تفکر شما نیاز به ذهن خلاق و باز دارید . خلاقیت عملا خلق یه چیز جدید نیست ، بلکه بکارگیری عمل به روش خاص خودتونه . کاری که میدونید درسته رو انجام بدید . کار گروهی میتونه به شما بیشترین کمک رو کند و البته دریغ از این نباشیم که انسان هایی هستند که به دنبال جلب توجه و خودخواهی خود هستند که این افراد در انجام کار گروهی میتوانند اختلال ایجاد کنند ( که به این افراد سمی گفته میشود )
مراقب( دوستت دارم) های ادما و (ازت بدم میاد) های ادما و (خوبم ) های ادما و (بدم)های ادما باشید . کلمات میتونن هرجوری که شما میخواید مورد استفاده قرار بگیرند دریغ از اینکه بتونن احساس درونی شما رو اشکار کنن میتونن بگن دوستت دارم در حالی که تا زمانی دوستت دارند که بتوانند از بدون شما سودی به دست بیارن ، البته میتونن بگن از تو بدم میاد تا از شما در مقابل اسیب بزرگتری محافظت کنند. میتونند بگن خوبم درحالی که از درون دارن توسط افکاری که انسان ها به ذهن اون شخص تزریق کرده اند در عذاب باشند . میتونن بگن بدم چون میخواهند به اونها توجه بشه و یکم هم صحبت مهربون پیدا کنند تا بتونن خودشون رو خالی کنند . هر گردی نیز گردو نیست . اینو گفتم که مراقب باشید توسط کلمات گول نخورید . انسان به همون شکل که کره زمین رو از یه ابادی به ویرانه تبدیل کرده به همون شکل کلمات خوب و زیبا رو به وحشتناک ترین کلمات تبدیل کرده .
سعی کنید خودتون باشید و هیچ وقت بخاطر حرف های کسی تغیر نکنید . سازگار شدن بهتر از تغیر کردن است و تعمیر کردن کم هزینه تر از تعویض است . چون اگر بخاطر کسی تغیر کنید تا زمانی که اون شخص در کنارتونه میتونید اروم باشید و خودتون باشید . در غیر اون صورت اگر اون شخص شما رو ترک کند عملا چیزی جز یه سیاهی در افکارتون وجود نخواهد داشت .
فکت: شیطان های زندگی ما انسان ها(انسان های سمی ) در اصل همان فرشتگان طرد شده جهان ما هستند . mr.shoker#
 

انتقام دوباره

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
637
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-12
آخرین بازدید
موضوعات
2
نوشته‌ها
32
پسندها
246
امتیازها
118

  • #5
انسان ها به همدیگر قول موندن میدهند اما این قول هیچ وقت داعمی نبوده . هیچ انسانی قرار نیست تا ابد همراه شما باشد. انسان ها به دنیا میان که یه روزی از این دنیا بروند . یاد این جمله افتادم که میگفتم هیچ چیز یکسان نمیمونه و هیچ چیز موندنی نیست . به این جمله اعتقاد داشتم ولی در یک مورد احساسی هیچ وقت دوست نداشتم این رو باور کنم . همه خوشی های زندگی یک روز تموم میشن و همه بدی ها و سختی های زندگی یه روزی تموم میشن ، فقط اینجا بحث صبر شما هستش که ایا میتونی صبر کنی و ایا واقعا این رو میخوای یا نه . میتونی بمونی درستش کنی یا میخوای عقب بکشی .
خودکشی انسان ها عملا به این دلیل نیست که انها انسان های ضعیفی هستند . دلیلش این است که صبر ان ها به پایان رسیده است . در حین رانندگی شما از یه حرکت کسل کننده و اروم یک ماشین سنگین خسته میشوید و از ان سبقت میگیرید . خودکشی هم به همین شکل است . افراد صبر خود را از دست میدهند و از زندگی سبقت میگیرند و به نقطه پایان میرسند . هر کسی دلایل خودش رو برای هر کدام از کار هایی که میکند دارد . از ان دیوانه ای که توی بیمارستان اعصاب روان دیدم که میگفت( ولم کنید میخوام برم با خدا خشخاش بکارم ) فرض کنید ، تا ایلان ماسک که تصور ساخت زندگی در سیاره دیگر را دارد . انسان دلایل خودش را در رویاهایش پیدا میکند و در دنیای امروزی ان را عملی میکند و اگر شکست بخورد به این فکر میکند که بماند و ارزوی دیگری را عملی کند ، یا چون ارزو هایش تمام شده زندگی رو به اتمام میرسونه .
انسان ها با ارزو هاشون زنده اند . وقتی به ارزو هاشون برسن خوشحال میشن و به افکار جدید میپردازن و اگر به ارزویشان نرسند عملا یا سطح توقع خود را پایین می اورند یا خودشان را از صفحه زندگی جدا میکنند .
به انسان ها اعتماد نکنید . به حرف هایشان توجه کنید ولی هیچ وقت اعتماد نکنید .انسان هایی که بدون منت و بدون هیچ بازخواستی به شما کمک میکنند و به شما توجه میکنند رو به انقراض هستند . گاهی میشود که حتی خوده شما نیز با خودتون دشمن میشید و یک جدال ذهنی در شما رخ میدهد . روی خودتون تمرکز کنید چون این شمایید که بهترین دوست و خطرناک ترین دشمن خود هستید . منطق رو به کار بگیرید و با تصور اینکه چطوری میتوانید بهترین نوع خودتون باشید کارها رو انجام بدید . اکثر انسان ها نمیتوانند با یکی مثل خودشان کنار بیایند چون حتی تحمل یه سری از رفتار های خودشون رو هم ندارند . اگر میخواید جهان را به جای بهتری تبدیل کنید بهترین نوع خودتون باشید و جوری باشید که میخواید ادما همانگونه باشند .
فکت: رفتن یک سری از ادما مثل گرفتن بنزین از دست شماست چون اتیش درونتان با این بنزین خودتان را میسوزاند . mr.shoker#
 

انتقام دوباره

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
637
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-12
آخرین بازدید
موضوعات
2
نوشته‌ها
32
پسندها
246
امتیازها
118

  • #6
به ادم کر نمیشه درباره خوبی یا بدی ادما و دنیا گفت .
به ادم کور نمیشه زیبایی های جهان و انسان های زیبا و انسان های زشت را نشان داد .
با ادم فلج نمیشه از سختی دومیدانی صحبت کرد
نیاز نیست شما همه چیز را به بقیه توضیح بدید چون اینطوری فقط خودتون رو عذاب میدید . طرف مقابل شما هرچقدر ادم فهمیده ای باشه میتونه بفهمه ولی نمیتونه به طور کامل درک کنه . بخاطر همینه که یه سری روانشناسا میگن هیچ وقت راجب موقعتی که هیچ وقت در ان قرار نگرفته اید اظهار نظر نکنید . اما یک جمله خیلی تاثیر خوبی رو من داشت :( من نمیتونم اون چیزی میخوای باشم و نمیتونم اون دردی رو که داری رو حس کنم ، اما میتونم اونی باشم که درد هاتو درمان میکنه ) .
اگر نگران رفتار و برخورد دیگران هستید توصیه میکنم مراقب رفتار خودتون باشید ، چون یک مورد همیشه درخشانی کرده و میان مردم رواج داشته :( اگر یک سوسک رو بکشی قهرمان میشی و اگر یک پروانه رو بکشی یک شیطان میشی . اخلاقیات بشدت با زیبایی تغیر میکنه ) . پس به شدت مراقب باشید که کجا ، چکاری رو انجام میدید .
یه دیدگاه داخل روانشاسی تاریک وجود داره که میگه اگر میخواید واقعیت و درست یک چیزی رو بدونید نیاز نیست راجب به اطلاعات اولیه خودتون صحبت کنید . کافیه که اشتباه اون موضوع رو بیان کنید تا افراد بخواهند شما رو اصلاح کنند و انها تمام جزعیات را به شما توضیح میدهند . انسان ها تمایل زیادی نسبت به تصحیح اشتباهات دارند . به همین دلیل است که به املا و دیکته به تعداد غلط شما توجه میشود نه تعداد صحیح شما . انسان ها به دنبال اشتباهات شما هستند و به رخ کشیدن خودشان هستند که برتری خودشان را بر شما ثابت کنند . پس زیاد خود را درگیر حاشیه های دیگر نکنید
درباره اعمال خودتون فکر کنید . یک سری رفتار هایی که میتونستید انجام بدید . اینکه واکنش های ارادی دست خودتان هست واقعا هم درست است . پس اگر میگویید نمیتونم و.. بستگی به علایقتان دارد که میتوانید یا نمیتوانید دست خودتان است به همین دلیل است که میگن ( کسی که میگه میتونه و کسی که میگه نمیتونه هر دو درست میگویند)
فکت: هر انسان دو پایی انسان نیست mr.shoker#
 

انتقام دوباره

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
637
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-12
آخرین بازدید
موضوعات
2
نوشته‌ها
32
پسندها
246
امتیازها
118

  • #7
بیایین به یه سری از باگ های دنیای انسان ها حرف بزنیم . برای مثال شما وقتی سکوت کنید و کسی صدایی ندهد اینگونه تمرکز بیشتری روی کارتان دارید . ان هم به این دلیل است که شما تمام حواس شنوایی و لامسه و چشایی و بویایی و... ، بستگی به کاری که دارید میکنید دارد . با هر حسی که کار داشته باشید حس های غیر مرتبط غیر فعال میشوند . به همین دلیل در دنیای واقعیت میگویند در سکوت حرکت کنید و به کسی هیچ چیز تا اتمام کارتان نگویید مگر اینکه به انها بخواهید بگویید کیش و مات . (منظور ما اینجا یعنی تمام شدن کار هست و پیروزی هستش )
انسان های کمی هستند که خواهان پیروزی شما باشند . به همین دلیل است که سکوت شما علاوه بر تمرکز بیشتر ، از دخالت انسان های بی مورد جلوگیری میکند . انسان ها به کمک هم نیاز دارند زیرا یک انسان به تنهایی دارای تمام دانش بشریت نیست ، اما بی نیاز از دخالت بی مورد انسان ها هستن . همچنان یاد اور میشویم که هیچ چیز غیر ممکن نیست چون کسی که میگه میتونه و کسی که میگه نمیتونه هر دو دارند درست میگویند .
سعی کنید بر احساسات خود کنترل داشته باشید . مرگ احساسات حس بی حسی به انسان میدهند . احساسات خودتون رو کنترل کنید . بی حس نکنید . به تمام کاراتون فکر نکنید چون انسان به دیوانگی نیاز دارد و البته که داشتن احساسات خود دیوانگیست . البته سعی نکنید خود را شجاع نشان دهید و از ترسو بودن خودتون متنفر باشی . از این دید توجه کنید که اگر از چیزی میترسید یعنی دلیلی هنوز برای زندگی کردن دارید . ترس در ظاهر شیطانیست که انسان ها را ضعیف میکند و شجاعت در اصل خداییست که انسان ها را قهرمان میکنند . اما همیشه قهرمان ها میمیرند .
مغز شما در دستان خودتان هست . اما تا حدودی قابل کنترل هست . پس اگر یک سری از افکار شما را ازار میدهد از این الگوی باحال استفاده کنید که میگفت : ( همیشه انسان بین دو راهی است ، اگر چیزی شما را ازار میدهد از خود سوال کنید ایا میتوانم ان را درست کنم یا خیر ؟ اگر جواب بله باشد پس چرا نگران هستید؟ اگر جواب خیر است با خود بگویید پس چرا خود را ازار میدهید ؟ مشورت کنید و اقدام کنید بجای فکر کردن و ارام شوید )
در قانون جذب میگوید همیشه به چیزی که میخواهید فکر کنید نه اتفاقی که از ان میترسید و نمیخواهید برای شما اتفاق بیوفتد . به همین دلیل است که ضرب المثل قدیمی میگوید مار از پونه بدش میاد و پونه جلو خونش سبز میشه . ترس هیچ وقت به انسان کمک نکرده . ترسیدن خوب است ولی فکر کردن به ترس شما را بیشتر عذاب میدهد .
بیایید حس ربات بودن رو تجربه کنید . چند دقیقه سکوت کنید و به دستان خود زل بزنید و فکر خود را باز بزارید و بگذارید هر چیزی که میخواهد از ذهن شما به راحتی بگذرد . انگشتان خود را به ارامی باز و بسته کنید . یکم حس عحبی دارد . اکثر ادما در ظاهر رفتاری شبیه هم دیگر هستند . شاید این جهان از ما یک جهان رباتیک باشد و شما یک موجود میان میلیارد ها ربات زندگی میکنید . ولی جالب است بدانید که اکثر انسان ها شخصیتی بین 16 شخصیت mbti دارند که به همین دلیل است که بیشتر ادما مانند همدیگر هستند ، ولی ما عاشق رفتار های جزعی انسان ها میشویم . رفتار هایی که مانند اثر انگشت افراد میمانند به همین دلیل است که هیچ انسانی به طور کامل مانند یک انسان دیگر نیست .
فکت : بهترین دوست و خطرناک ترین دشمن شما ،خودتان هستید mr.shoker#
 

انتقام دوباره

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
637
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-12
آخرین بازدید
موضوعات
2
نوشته‌ها
32
پسندها
246
امتیازها
118

  • #8
انسان ها نیاز به بت هایی دارند که به او امید داشته باشند . درسته ، سرچشمه زندگی امید است . حالا این نیست که انسان های امروزی آتئیسم شده باشند باشند ، فقط انها به این پی برده اند که موارد دیگه ای هم هست که میتوان به ان امید داشت ، مانند پول . به قول قدیمی ها هرکس خدایی دارد . مهم این است از دید او چه چیزی خداست . از چه چیزی نمیترسند . چه چیزی به انها وعده بهشت داده . انسان ها اکثرا به دنبال خوشی زود گذر هستند . پس طبیعی است که اگر راحتی امروزی رو از انها بگیرید قطعا بهشت دور برای انها قانع کننده نیست .
مرگ یک امر طبیعی است که دلیل ان مربوط به موارد ژنتیکی و در 80 درصد مواقع مربوط به رفتار و اعمال و عادات ما هستش . داخل کتاب (راز : یک کتاب برای افراد معنوی ) به این اشاره شده که شکر گزاری کن ، چیزی رو که میخواهی به ان فکر کن ، روی ان تمرکز کن ، خودش مانند جاده ای میان یک برهوت راه را به تو نشان میدهد . توصیه میکنم حتی یک بار هم که شده این کتاب رو بخونید و یک برای از قانون جذب در زندگی استفاده کنید .
کلماتی که انسان ها بکار میبرند خیلی عجیب است . به ان فکر کنید که یک کلمه که میتوان به 7117 زبان مختلف ان را بیان کرد . کلماتی که میتواند باعث شود یک شخص از زندگی شاد خود دست بکشد و در نهایت خودکشی کند و بلعکس از بند دار افسردگی و خودکشی به اغوش گرم شادی و زیبایی و زندگی برگردد . همیشه به یاد داشته باشید که این جهان میتواند هم بهشت و هم جهنم ما باشد . همانطور که در نظریه استیون هاوکینگ که بیان کرده بود بهشت یک توهم است که مثل شکلات برای کودکان است که انها را مجبور به انجام اعمال خوب کند . انسان بعد از مرگ مانند یک کامپیوتر است که خاموش میشود و همه چیز سیاهی ان را فرا میگیرد .
فکت: کلمات مانند کلید میماند ، میتواند دل یک نفر که مثل صندوق قفل شده است را به روی تو باز کند و هم میتواند دهن خیلی ادم ها را قفل کند . mr.shoker#
 

انتقام دوباره

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
637
تاریخ ثبت‌نام
2021-07-12
آخرین بازدید
موضوعات
2
نوشته‌ها
32
پسندها
246
امتیازها
118

  • #9
حرف های تکراری بسته . گاهی اوقات به درجه ای میرسی که دنبال شنیدن کلمات جدید هستی . متاسفانه خطرناک ترین ادما همیشه قشنگ ترین حرف ها رو میزنند ؛ چون شیاطین همان فرشتگان طرد شده هستند . پس زیاد دنبال علایق انسان ها که ( پسرا از دخترای ... خوششون میاد و دخترا از پسرای ... خوششون میاد ) نباشید چون اگر انسان خوبی هستید و میخواید از انسان های خوب استقبال کنید پس بهتره به دنبال توسعه کلمات ذهنی و قدرت کلمات خود باشید نه روش های نوین جذب جنس مخالف !!!
#فکت: تو گذشته ایندتی !! mr.shoker#
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین