اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

خبر اخبار کاربران انجمن | اخبار ۲۴:۳۰

سلامی به گرمای دستان خورشید که یخ همتون رو توی این سرمای زمستون باز کنه🔥
خبرنگار سانی،باخبر بی خبری از کاربران عزیزدرخدمتون هستم.
ابتدا می پر دازیم به مافیای مقامات ارشد رمانیک.
بلی....مقامات خوب ومهربون ما که خیلی هم گوگولی به نظر میرسن در پشت پرده ها کارهایی انجام میدن که فکرش هم نمی کنین:devilish::devilish:
برای مثال برخی مقام های رمانیک را در انحصار خودشون نگه میدارن واجازه هم نمیدن افراد عادی به این مقام ها دست پیدا کنن:eek:



بلی همینطور که مشاهده میکنید این مقامات عزیز مقام ویراستاری رو تحریم کردن وجز خودشون و دوستانشون کسی نمیتونه به این مقام دسترسی پیدا کنه ...
و بعد برای این که این توطئه ها همچنان پنهان بمونه مثلا برای مقام ویراستاری تبلیغ می کنن



بماند که کلا تایپک این مقام بیتس و نیروی جدید نمیگیره:mgwhore:

خب طبق مطالعاتم متوجه شدم اخبار کابران کلا در مورد مرخصی واستفاهای مشکوکه خب یه خبر خوب این هفته هیچ مرخصی یا استفای مشکوک و پارتی بازی و.......نداشتیم و انجمن امن و امان است.دست و جیغ و هورااااااااااا:ole:
خب دوستان تا بعد
بای بای
 
خیلی دوس دارم خبرمو یه جوری شروع کنم که انگار سوپرمنی چیزیم بعد با شنل برافراشته شده در بادم که خیلیییی اتفاقی قرمز قناری رنگه فرود بیام و با افتخار و همراه با یه حالت چهره که توش صورتم سی و پنج درجه به سمت بالا رو به افق کج شده شروع به صحبت کنم ولی خب متاسفانه شرایط جوریه که مثل ململ توی کلاه قرمزی پشت گوشی خبر های کابران رو بهتون میرسونم 😐😂

خلاصه اگه وسط اخبار با دمپایی گل گلی و شلوار پلاستیکی رد شدم رفتم تخمه اوردم بشکنم و تند تند اخبار رو بگم تعجب نکنین همون سوپرمن تصور کنین حله😐😂😎😎👋🏻
اینم من👇🏻


خببببب
اول از همه بگم کلا من به مدیر ها مشکوکم🧐
یا مقدسات یا پیغمبر الان همشون میزنن شل و پلم میکنن با عشق🥲💔
خلاصه داشتم میگفتم اگه دیدین یه وقتی خیلییی اتفاقی بدون دخالت دست های پشت پرده و عوامل خارجی نظیر مدیر ها ناگهان بن شدم و به ان دنیا پیوستم خواهشا گریه نکنید زار بزنید اصلانم به حرفام شک نکنین کار خود خوده مدیرهاست به خاطر همین اخبارم از هستی محوم میکنن مطمئنم😐😂
یه خبر دارم از مدیر نقد 😐😂
مدیر دلبندم دستت به کاربریم بخوره از تیم بندازیم بیرون جیغ میزنم🥲😂
از اونجایی که اخبار کاربران یه اطلاعاتی باید بهتون بده طی پژوهش های علمی که سرتاسر دنیا روش تحقیق شده ما به یک کشف بسی بزرگ رسیدیم🧐 در واقع مدیر نقد...
مثل دبیرها تو گروه های درسی و مامان ها تو گروه های خانوادگی میحرفه🥲😂
میفهمین چی میگممممم؟؟؟؟ از همون گل معروف استفاده میکنه😱😱😱😱
این گل 👈🏻«🌹» خودتون فهمیدین منظورمو دیگ؟ 🤣
مدیر عاشقتم بوخودا🥲🌹


خبر بعدی ای که میخوام برسونم از رباته 😞
متاسفانه🥲هق🥲
باید بهتون بگم که ربات🥲 هق ربات🥲...😭
خل شده😎💃💃💃💃💃
خبر کاملا درسته تازه خودش اعتراف کرده تو کارخونه سم سازی هم استخدام شده پس نقض نکنید خبر خوشگلمو😐🔪


حالااااا برسیم به یه چیز جذاببببب
نیست که من خیلی فرشته وار براتون خبر پخش و پلا میکنم این خبر رو دلم میخواد یکم ادمیزادی تر تعریف کنم😐😂
این خانومه مدیر شده فقط یه سوال دارم🤔 الان که بحث رنگ شد میشه به من بگین رنگ مدیریت چه رنگیه دیقا؟ به خدا اگه بدونم اخه هم قهوه ایه هم نارنجیه هم قرمزه اخه چقد پتانسیل رنگی داره این رنگ اخه😐😂 لهنتی تو به رنگ کوتاه بیا حداقل 🤣 البته اینکه منم کورم بی تاثیر نیس😐😂


یه خبر دارم برا کابرای عزیز مدیر نگارگری به طرز عجیبی عاشق تب،لیغ هستش تازه از اینکه تو نمایه اش گذاشتنش هم حسابی تعجب کرده حالا تب،لیغ چیه و چرا مورد علاقه این مدیر هست؟ سوال خوبیه یه نوع بیماری کشنده وحشتناکه که تا تو مماخاتون تب میکنه از چشاتونم قارچ و تک شاخ میزنه بیرون😱😱😱 خلاصه گفتم که بدونین این مدیر...ترسناکه😰 افسانه ها میگن... انقد تب،لیغ دوست داره که وقتی پستچی براش تب،لیغ برده بوده شوکه شده بوده و میترسیده خبرا عمومی بشه و دیگه نتونه کسی رو دچار تب،لیغ کنه برای همین خیلی سریع طبیعیش میکنه منتها منننننننن گول این ظاهر سازیشو نخوردم شما هم نخورین از ما گفتن وظیفم بود تو خبر کاربرا بگم کی خطرناکه اصنم از مدیر نگارگری نمیترسم 🤣🤣🤣


مدیر ویرایش دلبندم🥲 نخوری منو🥲💔
ولی من خیلی پرو پرو باید به همه بگم که دچار فراموشی شدی و نمیدونی تاریکی کوجاسسسس
همگی خودتون ببینین😱😱😱👇🏻
مدیر خبرچین فضولم خودتی 😐😂💙


حالا که راجب فراموشی و تاریکی مدیر حرف زدیم یه چیزاییم راجب راب راب دیدم بگم بهتون 😧
ربات طی یک عمل فداکارانه به لامپ تغییر شغل داد و الانم روشن شده😱😂
همش تقصیر مدیر ویرایشه که تو تاریکیه نمدونه تاریکی چیه ربات باید خودشو روشن کنه😐😂



و در اخر🤔 دوستان اب قند یا شکلاتی چیزی بیارین این بچه حالش بد شده🥴
گفتم از احوالات ناگوار کاربرا هم بدونین😂




تلاش کردم از هر وجه از یه کاربر یه نوع خبر رسانی داشته باشم اگه بد بود ببشید در رابطه با استعفا و مرخصی هم تنها غیب شدن مشکوک خودم بودم😂 😎👋🏻
 
سلام به هم رمانیکی‌های عزیز:woman-raising-hand:
مطمئنم الان همگی با ذوق و هیجان زیاد گوشی هاتون رو سفت چسبیدید و با یه لبخند که داره زیادی کش میاد به من نگاه می‌کنید تا خبر جدید رو بشنوید پ.. اِ... یک.. دو.. صد... می.. د
ای واییی آروم باشید شوخی کردممم.. صدا میاد هول نکنیددد:hol-shodan-va-farar-kardan::facepalm:
خب:/
یه فراخوان برا حوصله سررفتگان دارم!
اگه کاری واسه انجام دادن ندارید و دارید مگس می‌پرونید می‌تونید بیاید و خودتون رو با اذیت کردن این @at♧er سرگرم کنید :sisi2: این آمادگی هرنوع اذیتی رو داره.. هرکاری دلتون خواست باهاش بکنید
۲۰۲۲۰۷۲۵_۱۴۱۰۰۴_uczo.png
ولی قبلش یه شماره‌ای هست من میدم خدمتتون شما یه چندتا عدد می‌زنین بهش:naz-kardan:با تشکر!
و..
زنبورهامون نابودددددددد شدننننن
آرهههههههههه :hol-shodan-va-farar-kardan:
۲۰۲۲۰۷۲۵_۱۴۱۰۱۹_k2cg.png

میخوام تقدیر کنم از @seon-ho که باعث شد زنبورهای انج (من که تاحالا ندیدمشون شمارو نمیدونم0-0)محو و نابودشنن:ooa-ooa:
همینطوری دیگ :nusenuse:
وو جن انجمنن روو پیداا کردممم
۲۰۲۲۰۷۲۵_۱۸۴۴۰۲_p69q.png

@سهیل ایشون با تظاهر به مهربانی همه رو گول میزنهه و وارد نمایه ها میشهه و... دیگه نمیدونم چی‌کار میکنه:hmmm:
فقط فکرکردم سوژه‌ی باحالیه اگه بزاریمش تو تالار وحشت همه سکته میکنن :jaja-no:
اخبار ما به پایان رسید کلاغها.. چیز.. کاربرا به خونشون نرسیدن0-0
هار هار:/ بای بای🐙
 
سلام با خبر ساعت ۳:۳۵ شب در خدمتتون هستین از کجا؟ نمیدونیم والا مدیر مخبر ما کرده تو گونی آوردتمون ناکجا آباد :ahhaay:
شروع کنیم خبر رو با یک سوژه بمبب :ihi-ihi:
فرازین جدیدمون یادتون میاد؟ همون دانشمندی ک دلنوشتش چاپ شد ، چندی پیش اون یکی فرازینموننن اومد ی شوخی فراموش نشدنی باهاش کرد ، حرف نمیزنم خودتون ببینید :naughty2:
screenshot_20230826_200958_chrome_qzau.png

اسمو ببینین توروخدا 😂👀
راستی بچه های گل ، نصیحت های پیتر یادتون بمونه 🍭🙄
هر وقت رفتین دم جمجمه های متروکه، حواستون باشه کوزگونا بتون حمله نکن اوف بشین /=
سوژه بعدیمونم این خانوم پرحاشیس، کلا امروز قراره تخریبش کنیم 🥲😂
ماجرا چیه؟ دانشمند رمانیک اول ب بهونه احوال پرسی میره نمایه مردم بعدش بوزبازی راه میندازه /=
ی نمونشو ببینین :


screenshot_20230902_191215_chrome_sd2z.png


چقدم ب هم میان ، ایشالله مبارکش باد 😂😈
تصویر بعدمیون ارسالی از یکی از کاربرای فعالمونه ک کمک کردن سوژه پیدا کنیم تا مدیر مخبر نیاد مارو نیست و نابود کنه :Laie_22mini:
screenshot_20230827_104748_chrome_czv6.png


بچه ها ، همگی دیدین یا فقط من کور شدم؟ مدیر بازرسیمون بالاخره ی واکنشی نشون دادهههههه، جشن بگیریم ب نظرم 😂
screenshot_20230826_201005_chrome_lo6f.png

جملات بسی تاثیر گذار از فرازینموننن، خانوم کوزگون 😂🍭
(دوستان ، اول حرف اولا هر کلمه جا ب جا نمیشه ، اصلا نگران نباشید/=)
راستییی قبل از اینکه برم اینم ببینید 😂
قیافه نادی و هانی و مدیر مخبر در طی خوندن این خبر :
yzhoczluahppvlfuuwttm2hvtgdhakl6d0zqq0cvdurxddbrzkfkd0jtn0yys2c1kzg2tkfxzhphvwjzvu5wavjxd1d3ztjyevlube9nzn...nmce1kmxrqnk9dte1rbjvoa1u0mxdpess4svbsmhbwqljptzavd0pszvhvzw54uvrhdmnbnfjpm1nysu9hqzztbetuk2e0q1nyynfwostqwjlzykiyrdeymw==_2_jk90.gif

فعلا و تا خبری دیگر بدرود*_
 
سلام بر اهل رمانیکر، روزگارتون پرتقالی :rabit:
اومدم با یه چند تا خبر گل و گلاب بریم که سرتونو درد نیارم 👌🏻
کلاغا به گوشم رسوندن این دوستمون @فردین رادفر بخاطر این‌که دیر بهش خوش‌آمد گفتیم دلخوره.
حقم داره بنده خدا، اصلا خیر مقدم عرض کردن خدمت اعضای جدید خانوادمون جزو اصول اولیست
خب کلاغای عزیز لطف کنید پیام خوش‌آمد گویی من رو هم به گوش ایشون برسونید
رفیق به جمع باحالا خوش اومدی، اینجا فقط باید خوش بگذرونی 😉🥂
:bebafam:
حالا بشنویم از کوالای تو دل بروی انجمن
@_Aho_ عزیز که به گفته‌ی خودش تخت‌خواب رفیق جون‌ جونیشه و بدون بالش و پتو نمی‌تونه :lolo-khan:
اصلا رفاقت اینا مثال زدنیه :balesht-bazi:
در کنارش @CANDY رو داریم که تو بحث خواب چهارپایست
از من بپرسن این سه تا (@CANDY و @_Aho_ و تخت خواب) در و تخته که هیچ همزاد تشریف دارن
خب دیگه باهم تنهاشون بذاریم
امیدوارم خواب قطع و وصل نشدن برقا رو ببینن 🌚
:bigiii-manooo:
به گمانم همین اول کاری خانواده‌ی شیطونا خودشونو تو دل @فردین رادفر جا کردن :yesssss:
به هر حال این خانواده‌ی عزیزو ول کنی شروع می‌کنن همه‌ی سوراخ سنبه‌ها رو می‌گردن و توجه‌هارو می‌کشونن دنبال خودشون
هرچند همین حالا هم محبوب دل نود و نه درصد کاربرا هستن :goshnamme:
بین خودمون بمونه اون یه درصد باقی مونده کلا وجود خارجی ندارن، افسانه‌ها می‌گن نسلشون منقرض شده. کی می‌دونه؟ :ihi-ihi:
خب دیگه بساطمو جمع کنم
می‌دونم بدون من سخت می‌گذره ها (اعتماد به عرشم خداست 👌🏻) ولی خب خدانگهدار :eshg-atish:
 
آخرین ویرایش:
دینگ دانگ : :aay-daro-baz-kon:
امروز هم مهمون ناخونده‌ی شما هستیم با چند دست خبر دسته اول
همین اول کار، مدال پرکار ترین کاربر تو نمایه ها می‌رسه به @حامیم
که از هر ده تا فعالیت نمایه، یازده تاش به اسم ایشونه
خدا قوت پهلوان 👏🏻
ناگفته نماند که چندباری هم غیاب برف عزیز تو زمستون امسالو یادآوری کرده و داغ دل مارو تازه تر
دست بردار برادر

:ahhaay:
این وسط، دقیقا همین وسط یه صحبت ریزی هم با زمستون امسال کنیم
آخه مرد حسابی، یلدا گذش مختلفت، یه بیست روزی هم از دی ماه گذشته. یه برف سهم ما نشه ؟
زمستونم زمستونای قدیم
هعی عجب روزگاری شده، از زمستون هم فقط سرماش به ما رسید 💔

:balesht-bazi:
خب برسیم به ادامه ی خبر
در پی گفت و گوی @ماهلین ♡ و @آیماه باید بگم کههه
گویی آیماه یه راز مخفی داره که هیچ کی راجبش نمی‌دونه (نکنه بتمنه؟) و اون اینه که ایشون با استیکر 🥸، مخفیانه همکاری میکنه🤨
می‌گین چرا؟ بفرما مدرک


img_۲۰۲۵۰۱۱۱_۰۸۵۵۱۹_feuw.jpg


به نظر من ایشون خیلی نامحسوس به همکاری مخفیانه با جناب 🥸 اشاره داره اما نمی‌خواد ما متوجه بشیم
:ihi-ihi:

و دوباره @حامیم که این روزا با ربات انجمن گرم گرفته، ربات جان شماهم حواست باشه رفیق خوبی باشی 😂
خب فرصت رو غنیمت می‌شماریم و یه خوش آمدگویی هم خدمت دوستمون @Panic_315 داشته باشیم که بعد از مدت ها تشریف آوردن، ممنون از حضور گرمتون 🥂

:jigili:
در نهایت این خبر رو با تک بیتی از سهراب سپهری که @بنیامین امانی(Benjamin) ذکر کردن پایان بدیم:

گاه باید رویید از پس آن باران
گاه باید خندید بر غمی بی پایان


روزگارتون به خیر و خوشی، خدانگهدار
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
4
بازدیدها
419

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا