. . .

خبر اخبار موسیقی | خانه موسیقی در قطع بیمه هنرمندان دخالتی ندارد

تالار اخبار موسیقی

ستاره سودا

رمانیکی حامی
محروم
شناسه کاربر
3794
تاریخ ثبت‌نام
2022-12-31
آخرین بازدید
موضوعات
175
نوشته‌ها
712
پسندها
4,399
امتیازها
338
سن
20
محل سکونت
قبرستون، سودا محمدی⁦ಥ⁠‿⁠ಥ⁩

  • #1
خانه موسیقی ایران با انتشار متنی درباره موضوع قطع بیمه تامین اجتماعی توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی انتشار برخی مطالب خلاف واقع در فضای مجازی در خصوص قطع بیمه تامین اجتماعی اعضا از سوی خانه موسیقی ایران، واحد بیمه و عضویت این نهاد توضیحاتی را منتشر کرد.

به گزارش خانه موسیقی ایران، این توضیحات به شرح زیر است:

«یکی از مطالبات جدی خانه موسیقی از ابتدای تاسیس تا کنون، بیمه شدن همه هنرمندان حوزه موسیقی بوده و همواره در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

این‌ نهاد به عنوان حامی اهالی صنف، هیچ دخالتی در قطع بیمه هنرمندان موسیقی نداشته و حتی در صورت قطع بیمه از سوی سازمان تامین اجتماعی، تمام تلاش خود را در راستای برقراری مجدد بیمه هنرمندان این حوزه بکار برده است.

خوشبختانه همه اعضای متقاضی این نهاد که دارای شرایط قانونی بوده‌اند از سوی خانه موسیقی به صندوق اعتباری هنر معرفی و بیمه آنها برقرار شده است.

پس از برقراری بیمه طبق قوانین سازمان تامین اجتماعی عدم پرداخت حق بیمه از سوی بیمه شده به مدت حداکثر سه ماه موجب قطع بیمه از سوی آن سازمان می‌گردد و خانه موسیقی و صندوق اعتباری نقشی در قطع بیمه اعضا ندارند.

لازم به ذکر است در سال‌های اخیر بسیاری از هنرمندان و اعضای خانه موسیقی که با قطع بیمه مواجه شدند به خانه موسیقی مراجعه کرده و توسط خانه موسیقی به صندوق اعتباری هنر برای برقراری مجدد بیمه معرفی شده‌اند.»
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
236
پاسخ‌ها
4
بازدیدها
158

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین