. . .

معرفی پرونده قتل و تسخیر شدگی ارنی جانسون (قسمت 1 از 3)

تالار جن‌گیری‌های مشهور
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
130
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
در 16 فوریه 1981، آرن شاین جانسون صاحبخانه اش آلن بونو را با چاقوی جیبی پنج اینچی به قتل رساند و اولین قتلی را انجام داد که در تاریخ 193 ساله بروکفیلد ثبت شده است. قبل از قتل، جانسون به هر حال یک نوجوان معمولی و بدون سابقه جنایی بود.

اما وقایع عجیبی که به قتل ختم شد ظاهراً از ماه‌ها قبل شروع شد. در دفاعیات دادگاه جانسون، او ادعا کرد که منشأ همه این رنج ها از برادر 11 ساله نامزدش، دبی گلاتزل آغاز شده است.


در تابستان 1980، برادر دبی، دیوید، ادعا کرد که بارها با پیرمردی روبرو شده است که او را طعنه می‌زند. در ابتدا، جانسون و گلاتزل فکر کردند که دیوید فقط در تلاش است تا از انجام کارهای روزمره خلاص شود و داستان را به طور کامل رد کردند. با این وجود، برخوردها ادامه یافت و هم بیشتر شد و هم خشونت‌آمیزتر.

دیوید با گریه‌های هیستریک از خواب بیدار می‌شد و رؤیای مردی با چشمان درشت سیاه، صورت لاغر با ویژگی‌های حیوانی و دندان‌های دندانه‌دار، گوش‌های نوک تیز، شاخ و سم را توصیف می‌کرد. طولی نکشید که خانواده از یک کشیش از کلیسایی در آن نزدیکی خواستند تا خانه آنها را برکت دهد اما فایده ای نداشت.

بنابراین آنها امیدوار بودند که محققین ماوراء الطبیعه، اد و لورین وارن ، بتوانند کمک کنند

با بررسی پرونده، وارن ها به این نتیجه رسیدند که این به وضوح یک مورد تسخیر شیطانی است. با این حال، روانپزشکان که پس از این واقعیت به بررسی این پرونده پرداختند، ادعا کردند که دیوید صرفاً دارای ناتوانی یادگیری است.


وارن ها ادعا کردند که در طول سه جن گیری بعدی که توسط کشیش ها نظارت می شد دیوید شیطانی شد، نفرین کرد و حتی نفسش را متوقف کرد. شاید حتی شگفت‌انگیزتر، دیوید قتلی را که آرن شاین جانسون در نهایت انجام خواهد داد، پیش‌بینی کرد.

در اکتبر 1980، جانسون شروع به طعنه زدن به حضور اهریمنی کرد و از آن خواست که برادر نامزدش را اذیت نکند. او گریه کرد: "من را بپذیر، رفیق کوچکم را تنها بگذار."
تا قسمت بعدی خدا نگه دار
 
  • عجب
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین