. . .

معرفی پرونده قتل و تسخیر شدگی ارنی جانسون ( 2 از 3 )

تالار جن‌گیری‌های مشهور
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
130
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
به عنوان منبع درآمد، جانسون برای یک نجاری کار می کرد. در همین حال، بونو یک محل نگه داری سگ ها را را مدیریت کرد . ظاهراً این دو صمیمی بودند و اغلب در نزدیکی محل نگه داری سگ ها با هم ملاقات می کردند..

اما در 16 فوریه 1981 یک مشاجره شرورانه بین آنها در گرفت. حدود ساعت 6:30 بعد از ظهر، جانسون ناگهان یک چاقوی جیبی بیرون آورد و آن را به سمت بونو نشانه رفت.
بونو چندین ضربه چاقو به قفسه سینه و معده خورد و سپس به حال خود رها شد تا خونریزی کند. پلیس یک ساعت بعد جانسون را دستگیر کرد و آنها گفت که این دو مرد به سادگی بر سر نامزد جانسون، دبی، دعوا کرده اند. اما وارن ها اصرار داشتند که داستان چیزهای بیشتری وجود دارد.

در مقطعی قبل از قتل، جانسون ظاهراً یک چاه را در همان منطقه مورد بررسی قرار داده بود که برادر نامزدش ادعا می کرد اولین برخورد خود را با حضور بدخواهانه تجربه کرده است که زندگی آنها را ویران می کند.

وارن ها به جانسون هشدار دادند که به همان چاه نزدیک نشود، اما او به هر حال این کار را کرد، شاید ببیند که آیا شیاطین واقعاً بدن او را پس از طعنه زدن به آنها تسخیر کردند یا خیر. جانسون بعداً ادعا کرد که دیو را در داخل چاه پنهان کرده است که او را تا پس از قتل تسخیر کرده بود.

اگرچه مقامات ادعاهای وارن ها را در مورد تسخیر جنازه بررسی کردند، اما به این داستان ماندند که بونو به سادگی در جریان درگیری با جانسون بر سر نامزدش کشته شد.

مارتین مینلا، وکیل جانسون، تمام تلاش خود را کرد تا ادعای "بی گناهی به دلیل تسخیر شیطانی" را مطرح کند. او حتی قصد داشت کشیش هایی را که گفته می شد در مراسم جن گیری شرکت کرده بودند احضار کند و از آنها بخواهد با صحبت در مورد دادگاه جنجالی خود سنت شکنی کنند.

در طول محاکمه، مینلا و وارن ها به طور معمول توسط همسایه های خود، مورد تمسخر قرار می گرفتند.

جرج کرسگ ذهن‌شناس گفت: «آن‌ها یک نمایش عالی و یک نمایش جاده‌ای خوب دارند. "فقط این است که این مورد بیشتر شامل روانشناسان بالینی می شود تا آنها."

قاضی کالاهان در نهایت دادخواست مینلا را رد کرد. قاضی کالاهان استدلال کرد که اثبات چنین دفاعی غیرممکن است و هرگونه شهادت در این مورد غیرعلمی و در نتیجه نامربوط است.

همکاری چهار کشیش در طول این سه جن گیری هرگز تایید نشد، اما اسقف بریجپورت اذعان کرد که کشیش ها برای کمک به دیوید گلاتزل در دوران سختی کار می کردند. در همین حال، به کشیش های مورد نظر دستور داده شد که در این مورد علنی صحبت نکنند.

بنابراین تیم حقوقی جانسون درخواست دفاع از خود را انتخاب کردند. در نهایت، جانسون در 24 نوامبر 1981 به قتل عمد درجه یک محکوم شد و به 10 تا 20 سال زندان محکوم شد. او فقط حدود پنج سال خدمت کرد.

در حالی که جانسون پشت میله‌های زندان به سر می‌برد، کتاب جرالد بریتل درباره این حادثه، شیطان در کنتیکت ، با کمک لورین وارن منتشر شد. علاوه بر این، محاکمه همچنین الهام بخش تولید یک فیلم تلویزیونی به نام پرونده قتل شیطان بود.

کارل برادر دیوید گلاتزل خوشحال نشد. او در نهایت از بریتل و وارن برای این کتاب شکایت کرد و ادعا کرد که این کتاب حق او برای حفظ حریم خصوصی را نقض کرده است. او همچنین گفت که این یک "مصالحه عمدی ناراحتی عاطفی" بود. علاوه بر این، او ادعا کرد که این روایت فریبکاری است که توسط وارن ها ایجاد شده بود ، که از سلامت روانی برادرش برای پول استفاده کردند.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین