. . .

خبر محبی: بحث استراماچونی یک پرونده ملی است/ مثل بقیه تیم‌ها به ما هم کمک کنند!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
بازیکن تیم استقلال گفت: همان طور که به بقیه تیم‌ها کمک کردند تا از آسیا حذف نشوند این تیم هم استقلال ایران است و انتظار حمایت داریم.
محمد محبی درباره تساوی استقلال مقابل نساجی اظهار داشت: همان طور که دیدید حداقل ۶ موقعیت خوب داشتیم. باید بازی ۳ بر یک تمام می‌شد و ۳ توپ به تیر دروازه زدیم. در این زمین یک بازی روان را انجام دادیم.

وی ادامه داد: زمین بازی امروز کیفیت خوبی نداشت. انتظار بیشتری از زمین داشتیم. امسال برای اولین بار اینجا چمن طبیعی شده است. باید حداقل با اختلاف ۲ گل بازی را می‌بردیم.
محبی درباره مشکلات مالی بازیکنان استقلال تصریح کرد: حقیقت این است که این صحبت‌ها به مدیرعامل برمی‌گردد و من چیزی نمی‌توانم بگویم. اصلی‌ترین موضوع بحث استراماچونی است چرا که ما در خطر هستیم و این یک پروژه ملی است. همان طور که به بقیه تیم‌ها کمک کردند تا از آسیا حذف نشوند این تیم هم استقلال ایران است و انتظار حمایت داریم. باید هر چه سریعتر این مشکل حل شود چرا که وقت زیادی نداریم و اگر این پول پرداخت نشود از آسیا حذف خواهیم شد.

بازیکن استقلال درباره اینکه این باشگاه شماره حساب اعلام کرده تا هواداران به این حساب پول واریز کنند گفت: من در جریان این چیزهایی که می‌گویید نیستم. تمرکزم روی بازی کردن است و سرم در کار خودم است تا در زمین توانایی‌ام را ارائه دهم.


 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین