. . .

بحث و گفتگو هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ XR احتمالاً در رویداد آنپکد معرفی شود

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
رندر هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ XR

سامسونگ تأییدیه‌ باتری را برای هدست XR خود در کشور‌های هند، چین و کره‌ جنوبی دریافت کرده است.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ در رویداد گلکسی آنپکد بعدی خود در کنار گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی‌ زد فلیپ ۵ از هدست واقعیت ترکیبی XR نیز رونمایی کند. درحالی‌که این دستگاه هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده، اما غول فناوری کره‌ جنوبی قبلاً تیزرهایی برای دستگاه‌های آینده‌اش منتشر کرده و گزارش جدید GoAndroid نشان می‌دهد باتری هدست Samsung XR، تأییدیه‌های لازم را از برخی کشورها دریافت کرده و این موضوع احتمال معرفی دستگاه مذکور را افزایش می‌دهد.
باتری سامسونگ XR با شماره مدل EB-BI610ABY در پایگاه داده‌ی پلتفرم گواهی SafetyKorea مشاهده شده است. به‌نظر می‌رسد این باتری جانشینی برای باتری قدیمی‌تر EB-BI120ABY باشد که ظاهراً در عینک‌های واقعیت افزوده‌ معرفی‌نشده‌ی غول فناوری کره‌ی جنوبی با شماره مدل SM-I120 d مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بدین‌ترتیب این احتمال وجود دارد که باتری EB-BI610ABY برای تأمین انرژی هدست XR سامسونگ استفاده شود.
تاییدیه باتری هدست سامسونگ XR

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، باتری EB-BI610ABY همچنین تأییدیه‌ی BIS هند و CQC چین را دریافت کرده که نشان می‌دهد احتمالاً علاوه‌بر کره‌ جنوبی در هند و چین نیز عرضه خواهد شد.
گزارشی که اوایل هفته‌ی جاری منتشر شد نشان می‌دهد سامسونگ عرضه‌ی هدست XR خود را تقریباً ۳ تا ۶ ماه به‌ تعویق انداخته است و بنابراین احتمال دارد در رویداد آنپکد محصول مورداشاره را تأیید و متعاقباً چند ماه بعد آن را معرفی کند.

انتظار می‌رود هدست XR سامسونگ برای رقابت با ویژن پرو اپل روانه‌ی بازار شود. البته تاکنون هیچ اطلاعاتی درمورد مشخصات و امکانات هدست کره‌ای‌ها دردسترس نیست.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین