. . .

خبر اپل از همین‌حالا به فکر بازی‌های هدست ویژن پرو است

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
159
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


کارت مجازی در دست بازی نقش آفرینی Demeo

استودیوی رزولوشن گیمز روی نسخه‌ی ویژه‌ای از بازی Demeo برای هدست اپل ویژن پرو کار می‌کند. ویژن پرو سال آینده عرضه خواهد شد.

اپل به‌هنگام رونمایی ویژن پرو در کنفرانس WWDC 2023 گفت این هدست واقعیت ترکیبی در حوزه‌های مختلفی به کار می‌آید، از انجام بهینه‌تر کارهای روزمره تا تماشای فیلم و تجربه‌ی بازی در محیط واقعیت مجازی. ویژن پرو تا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه نمی‌شود، به‌همین‌دلیل فعلاً چیزی از اپلیکیشن‌های اختصاصی این هدست نمی‌دانیم.
استودیوی بازی‌سازی رزولوشن گیمز در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که بازی نقش‌آفرینی محبوب Demeo برای هدست اپل منتشر خواهد شد. Demeo یک بازی چندپلتفرمه‌ی ماجراجویانه‌ی همکاری‌محور است که همزمان چهار نفر می‌توانند در آن بازی کنند. Demeo چهار شخصیت اصلی با توانایی‌های مختلف دارد.
جالب‌ترین نکته درباره‌ی Demeo این است که بازی موردبحث به‌دلیل ترکیب فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی، گیم‌پلی منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد. بازی Demeo در سال ۲۰۲۱ برای هدست آکیولس کوئست در دسترس قرار گرفت و سپس برای پلی استیشن ۵ و پلی استیشن VR2 نیز منتشر شد.

استودیوی رزولوشن گیمز می‌گوید نسخه‌ای از بازی Demeo به‌صورت فعالانه برای سیستم‌عامل visionOS توسعه داده می‌شود و بدون نیاز به کنترلر می‌توان آن را تجربه کرد. هدست ویژن پرو کنترلر ندارد و از ژست‌های حرکتی دست استفاده می‌کند.

ویژن پرو سخت‌افزار پرقدرت و قابلیت‌های هیجان‌انگیزی مثل دوربین سه‌بعدی دارد. قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو ۳٬۴۹۹ دلار است. اپل کیت توسعه‌ی ویژن پرو را برای توسعه‌دهندگان ارسال کرده است.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین