. . .

معرفی ارتش آمریکا به‌ کمک مایکروسافت، هدست‌ واقعیت ترکیبی را وارد میدان نبرد می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


سرباز نیرو هوابرد ارتش آمریکا با هدست IVAS مایکروسافت

مایکروسافت با حل مشکلات هدست واقعیت ترکیبی IVAS قرارداد جدیدی با ارتش ایالات متحده امضا کرده است.

خبرگزاری بلومبرگ می‌گوید ارتش ایالات متحده سفارش جدیدی برای هدست‌های پیشرفته‌ی واقعیت ترکیبی مایکروسافت که به‌طور ویژه برای سناریوهای جنگی تولید می‌شوند، ثبت کرده است. مایکروسافت مدت‌ها است که این هدست‌ها را دردسترس ارتش آمریکا قرار می‌دهد، با این‌حال مواردی مثل سرگیجه‌ی سربازان باعث شده بودند هدست مایکروسافت کار به جایی نبرد.
ظاهراً مایکروسافت ۲۰ نمونه‌ی آزمایشی جدید از هدست را برای ارتش آمریکا فرستاده و این دستگاه‌ها در دو گروهان مورد آزمایش قرار گرفته‌اند. سربازان عموماً واکنش مثبتی به هدست‌های جدید داشتند و گفتند مشکلاتی مثل حالت تهوع و درد از بین رفته است.
مایکروسافت در یک سال اخیر همکاری نزدیکی با ارتش آمریکا داشته است تا هدست‌های ویژه‌ای را که IVAS نام دارند و شبیه هدست‌های سری هولولنز هستند، تولید کند. در اوایل سال ۲۰۲۲ گفته شد هدست‌های IVAS مایکرسافت باعث سردرد، حالت تهوع و فشار به چشم سربازان می‌شوند. هدست‌های معیوب بخشی از سفارش ۵٬۰۰۰تایی ارتش آمریکا بودند.
سخنگوی ارتش ایالات متحده به بلومبرگ می‌گوید هدست‌های جدیدتر (نسخه‌ی ۱٫۲) در زمینه‌ی «قابل‌اتکابودن، عملکرد در محیط‌های کم‌نور و فرم‌فکتور» بهبود یافته‌اند. ارتش آمریکا قراردادی جدید با مایکروسافت امضا کرده است و غول ردموندی احتمالاً به‌زودی تولید انبوه هدست‌های جدید را شروع می‌کند.

ارتش ایالات متحده از کنگره خواسته بود بودجه‌ی خرید ۶٬۹۰۰ هدست مایکروسافت را تأمین کند، اما آن درخواست چند ماه پیش رد شد. کنگره با رد درخواست ۴۰۰ میلیون دلاری اعلام کرد که صرفاً ۴۰ میلیون دلار برای بهبود پروژه اختصاص می‌دهد. ارتش آن بودجه را به‌همراه ۱۲۵ میلیون دلار بودجه‌ی اضافه در دسترس مایکروسافت قرار داد. مشخص نیست که قیمت هدست واقعیت مجازی جنگی مایکروسافت چقدر است.
ارتش آمریکا قصد دارد ۲۱٫۹ میلیارد دلار خرج پروژه‌ی هدست‌های جنگی کند. این هدست‌ها قرار است در سال ۲۰۲۵ در میدان نبرد آزموده شوند.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین