. . .

بحث و گفتگو هدست واقعیت افزوده سامسونگ مثل ویژن پرو کنترلر ندارد و با ردیابی دست و چشم کار می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

رندر هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ XR

تصاویری از هدست واقعیت ترکیبی سامسونگ XR فاش شده است که طراحی آن را به‌همراه چهار دوربین ردیاب در بخش جلویی نشان می‌دهند.

سامسونگ در رویداد آنپکد ماه فوریه، برای اولین‌بار توضیحاتی درباره‌ی برنامه‌های خود به‌منظور معرفی هدست XR ارائه داد. البته در این رویداد، جزئیات خاصی از این محصول ارائه نشد و فقط افرادی از شرکت‌ کوالکام و گوگل به‌روی صحنه آمدند و درباره‌ی همکاری خود با سامسونگ برای ارائه‌ی تجربیات واقعیت‌ افزوده‌ جدید صحبت کردند.
اکنون با گذشت چند ماه از رویداد آنپکد سامسونگ، تصاویری از نمونه‌ی اولیه‌ی هدست واقعیت افزوده‌ این شرکت به‌همراه برخی مشخصات فنی آن دردسترس قرار گرفته است.
اگرچه منبع‌ اصلی تصاویر فاش‌شده از هدست سامسونگ XR مشخص نیست، سایت UploadVR برای اولین‌بار این تصاویر را به‌اشتراک گذاشت. نکته‌ی مهم اینکه عکس‌های فاش‌شده مربوط به مدل اولیه‌ی هدست واقعیت افزوده‌ سامسونگ است؛ به‌همین‌دلیل، نمی‌توان طراحی آن را نهایی در نظر گرفت.
نمونه اولیه هدست واقعیت افزوده سامسونگ XR
نمونه‌ی اولیه‌ی هدست واقعیت افزوده‌ی سامسونگ XR
از دیگر مشخصات سامسونگ XR می‌توان به پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ و چهار دوربین اشاره کرد که برای ردیابی حرکات دست و بدن کاربر در جلوِ آن تعبیه شده‌اند. علاوه‌براین، گفته می‌شود این دستگاه مثل بسیاری از هدست‌های واقعیت مجازی موجود در بازار از لنزهای پنکیکی استفاده می‌کند و قابلیت Passthrough رنگی را نیز ارائه می‌دهد؛ ویژگی جذابی که امکان مشاهده‌ی محیط اطراف را هنگام قرار‌دادن هدست روی سر فراهم می‌کند.
نکته‌ی جالب درباره‌ی هدست سامسونگ XR برخوردارنبودن از کنترلر فیزیکی است؛ بنابراین، به‌نظر می‌رسد که از حرکات دست و چشم کاربر برای تعامل با محیط کاربری استفاده خواهد کرد. گفتنی است که این تصاویر و اطلاعات فاش‌‌شده مربوط به نمونه‌ی پیش‌تولید هدست واقعیت افزوده‌ی سامسونگ است و شاید نسخه‌ی نهایی با تغییراتی همراه شود.
نمونه اولیه هدست واقعیت افزوده سامسونگ XR
نمونه‌ی اولیه‌ی هدست واقعیت افزوده‌ی سامسونگ XR
از‌آن‌جا‌که هنوز اطلاعاتی درباره‌ی قیمت هدست واقعیت مجازی سامسونگ XR دردسترس نیست، باید مدت بیشتری منتظر بمانیم تا خبرهای تکمیلی از این محصول منتشر شوند. به‌هرحال، انتظار می‌رود بازار واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ با‌توجه‌به معرفی ویژن پرو اپل و کوئست ۳ متا و به‌زودی سامسونگ XR، داغ‌تر از هر زمان دیگری شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین