. . .

خبر نمایشگر وان پلاس Ace 2 پرو حتی از آیفون ۱۴ پرو هم نوآورانه‌تر است

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
157
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

ویدیویی که رئیس وان‌ پلاس از گوشی Ace 2 Pro منتشر کرده، به قابلیت Rainwater Touch اشاره دارد که امکان کار با نمایشگر با دست خیس را فراهم می‌کند.

وان‌ پلاس چهارشنبه‌ این هفته به‌طور رسمی از وان‌ پلاس Ace 2 Pro رونمایی خواهد کرد. اکنون جی لوئیس رئیس وان‌ پلاس، پستی درباره‌ی قابلیت هیجان‌انگیز جدید در گوشی بعدی این شرکت به‌ اشتراک گذاشته است.
لوئیس در حساب ویبو خود از نوآوری‌ای به نام Rainwater Touch یاد می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد حتی با دستان خیس، بدون مشکل با نمایشگر وان‌ پلاس Ace 2 پرو کار کنند.
جی لوئیس خاطرنشان کرد در بسیاری از موارد پیش می‌آید که کاربر بلافاصله پس‌ از شستشن دست‌هایش بخواهد به پیام یا تماس تلفنی خاصی جواب بدهد و به‌همین دلیل ویژگی مذکور او را به‌شدت تحت‌تأثیر قرار داده است.
رئیس وان‌ پلاس با انتشار ویدیویی در ویبو، نشان داد نمایشگر وان‌ پلاس Ace 2 پرو چگونه در شرایطی که دست کاربر خیس باشد بدون مشکل کار خواهد کرد و این ویژگی جذاب حتی در آیفون ۱۴ پرو وجود ندارد.
با توجه به گزارش‌های اخیر، وان‌پلاس Ace 2 Pro به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود حداکثر با ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5 و یک ترابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی UFS 4.0 دردسترس مشتریان قرار گیرد. از دیگر ویژگی‌های موردانتظار این گوشی می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۵۰ وات اشاره کرد.
وان‌ پلاس Ace 2 پرو همچنین از نمایشگر ۶٫۷۴ اینچی OLED با وضوح 1.5K بهره خواهد برد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. سطح روشنایی صفحه نمایش این دستگاه حداکثر به ۱۶۰۰ نیت می‌رسد و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک نیز زیر این پنل تعبیه شده است. از طرفی گفته می‌شود وان‌ پلاس Ace 2 Pro اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از سیستم خنک‌کننده‌ Tangong با رده‌بندی هوافضا استفاده خواهد کرد.

درحالی‌که وان‌ پلاس Ace 2 Pro در تاریخ ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) برای بازار چین رونمایی خواهد شد، در برخی شایعات اشاره شده برای بازارهای جهانی نیز دردسترس قرار خواهد گرفت. ازطرفی باید دید قیمت گوشی شیائومی چقدر خواهد بود و آیا واقعاً به قاتل پرچم‌داران تبدیل خواهد شد یا خیر.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین