بازدیدهای مهمان دارای محدودیت می‌باشند.
. . .

معرفی گوشی وان پلاس Nord CE 3 با تراشه اسنپدراگون 782G و نمایشگر AMOLED معرفی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
183
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
گوشی وان پلاس Nord CE 3

گوشی هوشمند میان‌رده‌ی وان پلاس نورد CE 3 با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۸۲ و پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات معرفی شد.

وان‌پلاس گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی Nord CE 3 را درکنار وان‌پلاس Nord 3 معرفی کرد. قلب تپنده‌ی این محصول تراشه‌ی Snapdragon 782G است و از دیگر ویژگی‌هایش می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات و نمایشگر AMOLED اشاره کرد.
وان‌پلاس Nord CE 3 از طراحی شبیه Nord CE 3 Lite بهره می‌برد و بخش پشتی آن میزبان دوربین سه‌گانه است که در دو حلقه‌ی مجزا جا گرفته‌اند. این گوشی از نمایشگر ۶٫۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر ۲۰:۹ استفاده می‌کند و دوربین سلفی آن در بریدگی پانچ‌هول بالای آن قرار دارد. علاوه‌براین، صفحه‌نمایش گوشی مذکور با پوششی از جنس گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود و حاشیه‌های آن از هر چهار طرف باریک‌ به‌نظر می‌رسد.
وان‌پلاس Nord CE 3 به سیستم-روی-چیپ اسنپدراگون 782G مجهز شده است؛ پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای که با فرایند ۶ نانومتری ساخته شده و شامل یک هسته‌ی Cortex A78 با فرکانس ۲٫۷ گیگاهرتز است. همچنین، این محصول با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ یا ۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

گوشی وان پلاس Nord CE 3


به‌نوشته‌ی ورج، سیستم دوربین پشتی وان‌پلاس Nord CE 3 شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 سونی و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپیتکال تصویر (OIS)، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. انرژی لازم برای کار با این دستگاه را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سیمی سریع ۸۰ وات تأمین می‌کند. از دیگر ویژگی‌های گوشی میان‌رده‌ی جدید وان‌پلاس می‌توان به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ اشاره کرد.
نسخه‌ی پایه‌ی وان‌پلاس نورد CE 3 به ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم مجهز است و با قیمتی درحدود ۳۳۰ دلار عرضه خواهد شد. قیمت مدل مجهز به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۱۲ گیگابایتی این گوشی هوشمند نیز نزدیک به ۳۵۵ دلار خواهد بود. طبق اعلام وان‌پلاس، این گوشی هوشمند میان‌رده از ماه آگوست روانه‌ی بازار می‌شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین