. . .

معرفی لپ تاپ گیگابایت G6 رونمایی شد؛ نمایشگر ۱۶۵ هرتز، ترک‌پد بزرگ‌تر و خنک‌کننده بهتر

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

لپ تاپ گیگابایت G6 از نمای پشت و جلو

گیگابایت G6 لپ تاپ گیمینگ جدیدی است که از پردازنده‌ی نسل ۱۳ استفاده می‌کند و به ترک‌پد ۵۹ درصد بزرگ‌تر از نسل قبل مجهز است.

گیگابایت در بیانیه‌ای مطبوعاتی مدل جدید لپ‌ تاپ گیمینگ سری G را که برای گیمرهای کژوال و دانشجویان طراحی شده است رونمایی کرد. خانواده‌ی G شامل لپ‌تاپ‌های اقتصادی گیگابایت است که با قیمت نسبتا منطقی در بازارهای جهانی عرضه می‌شوند؛ اما در ایران با هیچ متر و معیاری نمی‌توان آن‌ها را اقتصادی نامید.
لپ‌تاپ جدید گیگابایت از پردازنده اینتل نسل ۱۳ و نسل ۱۲ استفاده می‌کند و به گرافیک انویدیا RTX 4000 مجهز است. گیگابایت از بهبود نمایشگر مدل G6 نسبت‌به نسل قبل خبر داده است.
پنل جلویی لپ تاپ گیگابایت G6 با کیبورد نور پس زمینه

لپ تاپ Gigabyte G6 از صفحه‌نمایش IPS LCD با حاشیه‌های باریک، وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز استفاده می‌کند. تقریبا تمامی لپ‌تاپ‌های سری G گیگابایت در سال‌های اخیر نمایشگر ۱۴۴ هرتز داشتند.
بر اساس آنچه در تصاویر رسمی می‌بینیم، شاسی گیگابایت G6 تفاوت خاصی با گیگابایت G5 ندارد. در بررسی لپ تاپ گیگابایت G5 طراحی ظاهری این محصول را تحسین کرده بودیم.
گیگابایت می‌گوید مدل G6 از سیستم خنک‌کننده‌ی بهینه‌ی Windforce استفاده می‌کند و به دو فن ۵۶ تیغه‌ای و چهار لوله‌ی حرارتی و چهار خروجی هوای گرم مجهز است. وزن لپ‌تاپ جدید گیگابایت به ۲٫۳ کیلوگرم می‌رسد و ابعاد ترک‌پد این محصول ۵۹ درصد بیشتر از نسل قبل است.
نیم رخ لپ تاپ گیگابایت G6

گیگابایت به مدل دقیق پردازنده های به‌کاررفته در لپ‌تاپ جدیدش اشاره نکرده است. این شرکت می‌گوید کانفیگ Core i7 نسل سیزدهمی دارای ۱۲ هسته و ۱۶ ترد است. گیگابایت G6 از پردازنده گرافیکی RTX 4060 استفاده می‌کند. گرافیک لپ‌تاپ G6 برخلاف G5 به توان ۷۵ وات محدود نیست. جزئیات رم و حافظه ذخیره سازی لپ‌تاپ جدید گیگابایت مشخص نشده است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین