. . .

خبر آنر وی پرس؛ کیف زنانه‌ای که نمایشگر لمسی و دوربین دارد!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
178
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

زن جوان با آنر وی پرس / Honor V Purse

دستگاه مفهومی جدید آنر که Honor V Purse نام دارد، ترکیب گوشی هوشمند و کیف پول زنانه است.

شرکت‌های چینی تاکنون ایده‌‌‌های دیوانه‌وار زیادی مطرح کرده‌اند (برای نمونه گوشی تمام‌شیشه‌ای شیائومی را به‌خاطر بیاورید)، اما دستگاه مفهومی جدید آنر این نوع ایده‌ها را وارد مرحله‌ای جدید می‌کند. برند سرشناس چینی محصولی به نام Honor V Purse معرفی کرده که طراحی مشابه کیف پول زنانه دارد.
دستگاه مفهومی جدید آنر که ساعاتی پیش در کنفرانس مطبوعاتی این شرکت رونمایی شد، از بند و زنجیر قابل‌تعویض بهره می‌گیرد تا با انواع استایل‌ها سازگار شود. این دستگاه فعلا مفهومی است و شاید هرگز در حجم انبوه تولید نشود.
آنر وی پرس در نگاه اول روی طراحی متمرکز است، اما زیر بدنه‌ی شیک‌اش سخت‌افزار توانمندی (با جزئیات نامشخص) دارد و دستگاهی بسیار پیشرفته محسوب می‌شود. با یک گوشی تاشدنی طرفیم که به سمت بیرون تا می‌شود و ضخامتش به‌هنگام بسته‌شدن به تنها ۹ میلی‌متر می‌رسد تا باریک‌تر از آنر مجیک V2 و حتی برخی از گوشی‌های سنتی باشد.
آنر وی پرس / Honor V Purse در دست دختر جوان لباس طلایی

دختر جوان با آنر وی پرس / Honor V Purse لباس طلایی

دستگاه جدید آنر از نمایشگر همیشه‌روشن با توانایی نمایش انواع طرح‌ها استفاده می‌کند. آنر می‌گوید که برای طراحی حالت‌های نمایشگر همیشه‌روشن زمان زیادی صرف کرده و شماری از هنرمندان مطرح چینی در آن نقش داشته‌اند. به‌لطف این طرح‌ها می‌توان Honor V Purse را با انواع لباس‌ها ست کرد.
آنر قصد دارد پلتفرم دستگاه جدیدش را در دسترس طراحان و توسعه‌دهندگان قرار دهد تا حالت‌های جدیدی برای نمایشگر همیشه‌روشن Honor V Purse ساخته شود. آنر وی پرس ازطریق نمایشگر لمسی و حسگر نور محیطی و شتاب‌سنج، به کاربر و محیط واکنش نشان می‌دهد.
آنر وی پرس / Honor V Purse رنگ سفید

آنر وی پرس / Honor V Purse از نمای جلو

آنر اطلاعات خاصی درباره‌ی سخت‌افزار دستگاه جدیدش ارائه نداده است. به ادعای آنر، Honor V Purse به لولایی مجهز است که می‌توان آن را تا ۴۰۰٬۰۰۰ بار باز و بسته کرد.
فعلاً به قیمت گوشی آنر وی پرس اشاره نشده است. از آن‌جایی که V Purse برای بازار انبوه ساخته نشده است شاید هرگز قیمت موبایل موردبحث اعلام نشود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین