. . .

معرفی تکنو از گوشی مفهومی Phantom Ultimate با نمایشگر رول‌شونده رونمایی کرد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

گوشی مفهومی تکنو Phantom Ultimate با نمایشگر رول شونده

Phantom Ultimate فعلاً درحد مدل مفهومی است اما می‌تواند نشان‌دهنده‌ی آینده‌ی جذابِ صنعت گوشی‌های هوشمند باشد.

تکنو امروز از جدیدترین دستاورد آزمایشگاه‌های تحقیق‌وتوسعه‌ی خود یعنی مدل مفهومی گوشی هوشمند رول‌شونده‌ی Phantom Ultimate رونمایی کرد. نمایشگر این محصول از هر دوطرف گسترش می‌یابد و ابعاد استاندارد ۶٫۵۵ اینچی آن درمدت ۱٫۲ تا ۱٫۳ ثانیه به ۷٫۱۱ اینچ افزایش پیدا می‌کند.
Phantom Ultimate از سیستم موتور تک‌درایو استفاده می‌کند که با فشردن یک دکمه ابعاد نمایشگر آن را گسترش می‌دهد. براساس ویدیو کانال یوتیوب تکنو، هنگامی که گوشی رول می‌شود، دستگاهی با ابعاد ۶٫۵۵ اینچ دراختیار خواهید داشت که بخش اضافه‌ی نمایشگر آن در پشت قرار می‌گیرد و به عنوان صفحه نمایش همیشه روشن عمل می کند.
پنل ۷٫۱۱ اینچی LTPO AMOLED رول‌شونده‌ی Phantom Ultimate وضوح ۲۲۹۶ در ۱۵۹۶ پیکسل را ارائه می‌دهد و بدین‌ترتیب تراکم پیکسلی آن به ۳۳۸ پیکسل‌براینچ می‌رسد. این نمایشگر همچنین ۱۰۰ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد؛ البته تأیید این مشخصات برای مدل مفهومی چندان آسان نیست.
گوشی مفهومی Phantom Ultimate ضخامتی معادل ۹٫۹۳ میلی‌متر دارد اما تکنو وعده داده می‌توان به‌راحتی آن را با یک‌دست نگه‌ داشت. بخش کشویی دستگاه با شیشه‌ محافظت می‌شود و بدنه‌ی پشتی آن برای جلوگیری از لیز خوردن در دست، به‌صورت بافت‌دار طراحی شده است.
گوشی مفهومی تکنو Phantom Ultimate با نمایشگر رول شونده

گوشی مفهومی تکنو Phantom Ultimate با نمایشگر رول شونده

همان‌طور که اشاره شد Phantom Ultimate فعلاً درحد مدل مفهومی است و بنابراین هیچ جزئیاتی درمورد تاریخ عرضه‌ی آن به بازار وجود ندارد. قیمت گوشی تکنو Phantom Ultimate نیز مشخص نیست. فناوری نمایشگر رول‌شونده در گوشی‌ هوشمند قطعاً مشکلاتی دارد که قبل‌از تولید انبوه باید برطرف شوند اما نمی‌دانیم این دوره چقدر طول خواهد کشید.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین