. . .

معرفی مصاحبه جی چانگ ووک درباره سریال The Sound Of Magic 2022

تالار معرفی و دانلود سریال کی دراما

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,364
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1
خلاصه داستان سریال کره ای صدای جادو ۲۰۲۲


در سریال کره ای صدای جادو ۲۰۲۲ از نتفلیکس، جی چانگ ووک نقش جادوگر مرموز ری اول را بازی می‌کند که دنیای رویاها را به یون آیی (چوی سونگ اون) و نا ایل دونگ (هوانگ این یوپ) هدیه می‌دهد.

«اول، مدت زیادی تمرین آواز و شعبده بازی کردم. البته بازیگری از همه مهمتر است، اما ترانه‌ها و جادو نیز نقش مهمی در درام داشتند.»
تماشاگران باید به دنبال چه چیزی در صدای جادو باشند؟ جی چانگ ووک در پاسخ می‌گوید:

«من فکر می‌کنم این یک همدردی است. برخی نگران مشکلات مالی و برخی نگران نمرات پایین هستند. من هم این نگرانی‌ها را داشتم. همه نگرانی‌های خود را دارند. و سریال صدای جادو اثری است که تمام داستان‌های آن‌ها را بازگو می‌کند.»
جای تعجب است که جی چانگ ووک، ستاره مشهور هالیو، می‌تواند با مشکلات مالی ارتباط برقرار کند، اما به گفته این بازیگر، او دوران کودکی سختی داشته است.

«به نوعی، دوران کودکی بسیار عادی و در عین حال با مشکلات مالی را گذراندم. من همراه با مادر مجردم بزرگ شدم و وقتی جوان بودم، کمبودهای زیادی داشتم. تحمل آن آسان نبود. زودتر بالغ شدم اما من با عشق مادرم بر آنها غلبه کردم.»
سریال The Sound of Magic بر اساس یک وبتون محبوب ساخته شده است.
«ری اول بسیار شبیه به فانتزی است، اما در عین حال بسیار واقع گرایانه است. او شخصیت بسیار پیچیده‌ای است، بنابراین درک لحن مناسب برای من سخت بود، اما خیلی هم سرگرم کننده بود.»
از زمانی که سریال منتشر شد، بینندگان اظهار نظر می‌کردند که او شبیه شخصیت هاول از “قلعه متحرک هاول” است. او پاسخ داد:

«این واقعا خجالت‌آور است. وقتی برای اولین بار درباره نقش با کارگردان صحبت کردم، او خیلی از هاول نام برد. بنابراین با خودم فکر کردم، من چطور باید هاول را بازی کنم؟ من سعی نکردم هاول را دنبال کنم، اما فکر می‌کنم شخصیت‌ها شباهت‌هایی دارند، مانند معصومیت در داستان و اینکه چگونه جذابیت‌های همه کاره را در درون خود پنهان می‌کنند. به هرحال، شرم آور است که این چیزها را با زبان خودم بگویم.»

در نمایش، ری ایول یک “بزرگسال خوب” است. پس یک بزرگسال خوب برای جی چانگ ووک چیست؟ این بازیگر پاسخ داد:

«راستش نمی‌دانم. اما به نظر می‌رسد که بزرگسالان کسانی هستند که افرادی را که هنوز بالغ نشده‌اند، به مسیر خوبی هدایت می‌کنند.»
او ادامه داد:

«وقتی جوان بودم، می‌خواستم بزرگ شوم تا فردی عالی باشم. می‌خواستم کسی باشم که بتواند به سوالات جوان‌ترها پاسخ دهد. اما اکنون، فکر می‌کنم کسی که می‌تواند با دیگران در مورد نگرانی‌ها صحبت کند و نصیحت کند، بزرگسال فوق‌العاده‌ای است.»
تنها دو روز پس از انتشار سریال The Sound of Magic در رتبه‌بندی جهانی نتفلیکس در رتبه چهارم قرار گرفت. جی چانگ ووک شادی خود را در این باره به اشتراک گذاشت:

«از اینکه افراد زیادی در حال تماشای نمایش هستند، هیجان زده هستم. زمانی که یک سریال زیاد تماشا می‌شود، برای بازیگران امری بسیار خوشحال‌کننده است. این نمایش حاصل آزمون و خطاهای فراوان است، پس امیدوارم از آن لذت ببرید.»
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
205

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین