. . .

آموزش طرز تهیه نوشیدنی نعنایی وخنک درخانه

تالار آموزش آشپزی

BAD_GRIL

رفیق رمانیکی
مقام‌دار آزمایشی
بازرس
ناظر
منتقد
طراح
نام هنری
Kameliya
آزمایشی
منتقد+بازرس چت
شناسه کاربر
1062
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-16
آخرین بازدید
موضوعات
163
نوشته‌ها
885
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,524
امتیازها
421
سن
20
محل سکونت
لاس‌ و‌ گاس
وب سایت
romanik.ir

  • #1
م×و×ه×ی×ت×و نعنایی یکی از انواع نوشیدنی های پرطرفدار بین المللی است که با مواد متنوعی تهیه می شود. این نوشیدنی خوشمزه یکی نوشیدنی های بسیار محبوب در فصل تابستان است و برای خنک شدن و رفع تشنگی یک گزینه مناسب می باشد.

مواد لازم برای ۲ نفر
نعنا تازه۱۰ شاخه
لیمو ترش۴ عدد
پوست لیمو رنده شده۱ قاشق چایخوری
آب گازدار۱ پیمانه
شکر۵ قاشق غذاخوری
یخ قالبی۱٫۵ پیمانه

دستور تهیه م×و×ه×ی×ت×و نعنا​

مرحله اول​

برای تهیه م×و×ه×ی×ت×و نعناعی رستورانی ابتدا لیمو ترش ها را از وسط برش می زنیم، سپس آب شان را با فشار دست می گیریم و پس از صاف کردن داخل مخلوط کن یا میکسر می ریزیم. در ادامه شکر و پوست لیمو را اضافه می کنیم.

مرحله دوم​

توجه داشته باشید برای پوست لیمو ترش رنده شده فقط باید از قسمت سبز پوست لیمو ترش استفاده کنیم. در ادامه برگ های نعنا را از شاخه جدا می کنیم و پس از شستشو و خشک کردن به مخلوط کن اضافه می کنیم.

مرحله سوم​

مقدار نعنا در م×و×ه×ی×ت×و سلیقه ای می باشد و به همین دلیل می توانید مقدار نعنا را نسبت به ذائقه خود کم یا زیاد کنید. در ادامه یخ های قالبی را به مخلوط کن اضافه می کنیم و در آخر آب گازدار را به دیگر مواد اضافه می کنیم.

مرحله چهارم​

اگر آب گازدار در دسترس نداشتیم می توانیم به جای آن از آب خنک معمولی استفاده کنیم. حالا مواد را میکس می کنیم تا کاملا یکدست شوند. در پایان م×و×ه×ی×ت×و اماده شده را در ۲ لیوان بزرگ می ریزیم و با نعنا تزیین کرده و سرو می کنیم. م×و×ه×ی×ت×و به سبک رستورانی
اگر توجه کرده باشید طعم و عطر نعنا در موهیتوهای رستورانی خیلی مطلوب است. دلیل این موضوع این است که رستوران های از نعناعی تازه برای تهیه م×و×ه×ی×ت×و استفاده می کند. اگر تمایل دارید م×و×ه×ی×ت×و شما شبیه رستوران ها شود حتما از نعناع تازه استفاده کنید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین