. . .

بحث و گفتگو ویژن پرو بعدی احتمالا انرژی نامرئی اطراف شما را شناسایی می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
157
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


زن سیاه پوست با هدست ویژن پرو اپل

اپل پتنت جدیدی ثبت کرده است که به سیستم شناسایی انرژی نامرئی توسط مدل‌های بعدی ویژن پرو ارتباط دارد.

ویژن پرو از لحاظ سخت‌افزاری دستگاه بسیار پیشرفته‌ای است، اما هر محصولی برای موفقیت در بازار به اپلیکیشن‌ مناسب نیاز دارد. تا پیش از رونمایی ویژن پرو طرفداران اپل نگران بودند که نبود اپلیکیشن مناسب، موفقیت این هدست را به‌ خطر بیندازد.
ظاهراً اپل برای ترغیب کاربران به خرید ویژن پرو، ایده‌ای ویژه دارد. این شرکت پتنت جدیدی ثبت کرده است که نشان می‌دهد مدل‌های بعدی Apple Vision Pro می‌توانند «انرژی نامرئی که در اطراف شما شناور است» را شناسایی کنند.
آنچه در پتنت اپل آمده در ابتدا مثل فیلم‌های علمی‌تخیلی به‌نظر می‌رسد. اپل گفته است که می‌خواهد چیزهایی مثل جریان‌های الکتریکی و سیگنال‌های رادیویی و خروجی وای‌فای را به‌حالت بصری دربیاورد. ممکن است با این طرح‌های بصری، مهندسان بتوانند مشکلات موجود در خانه را شناسایی کنند.
به‌غیر از جنبه‌ی تعمیری، پتنت اپل توضیح می‌دهد که ویژن پرو به‌لطف شناسایی سیگنال‌های نامرئی می‌تواند تجربه‌های هیجان‌انگیز جدیدی برای کاربر ایجاد کند. برای نمونه، اپل می‌گوید: «بیلبوردها، پوسترها یا سایر محتواهای چاپی و نمایشگرها در محیط فیزیکی ممکن است نورهای نامرئی مثل فروسرخ را ساطع کنند که امکان شناسایی و بصری‌سازی آن‌ها وجود دارد.» ویژن پرو با این ویژگی ممکن است بتواند فیلم‌ها یا ویدیوهای تبلیغاتی را سه‌بعدی پخش کند.
بر اساس پتنت اپل، ویژن پروهای بعدی ممکن است حسگرهای متنوع‌تری داشته باشند؛ از حسگرهایی که توانایی تشخیص لمس یا صدا را دارند تا حسگرهایی که می‌توانند ضربان قلب و امواج رادیویی را شناسایی کنند.

وقتی حسگر سیگنال رادیویی را شناسایی کرد، دستگاه یک نقشه‌ی عمق از محیط اطراف شما ایجاد می‌کند و به‌دنبال اشیائی می‌گردد که سیگنال در اطراف آن‌ها شناسایی شده است. هدست سپس طرحی گرافیکی از سیگنال ایجاد می‌کند که به‌صورت لایه‌ای واقعیت افزوده به‌نمایش درمی‌آید.
اپل می‌گوید حسگرها لزوماً قرار نیست روی دستگاه نصب شوند، بلکه می‌توان چنین حسگرهایی را در دستگاه‌هایی مثل اپل واچ و آیفون که به ویژن پرو متصل می‌شوند نیز قرار داد. این کار باعث می‌شود بخشی از بار پردازشی از روی دوش ویژن پرو برداشته شود.
فناوری موردبحث ممکن است صرفاً به سیگنال‌های نامرئی محدود نشود. از لحاظ تئوری می‌توان با این فناوری، اشیای فیزیکی را که در معرض دید نیستند یا جلوی آن‌ها یک مانع قرار داده شده است مشاهده کرد. چنین سیستمی می‌تواند برای خودروی خودران اپل نیز مفید باشد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین