. . .

خبر متا با همکاری ال‌ جی، رقیب ۲ هزار دلاری ویژن پرو را تولید می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
142
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


هدست متا کوئست ۳ از نمای جلو

منابع آگاه می‌گویند متا در همکاری تجاری با ال‌جی قصد دارد هدستی ۲٬۰۰۰ دلاری برای رقابت‌ با اپل ویژن پرو بسازد.

متا بسیار زودتر از اپل وارد بازار هدست‌های واقعیت مجازی شد،‌ اما ویژن پرو بیشتر از هر هدست دیگری در دنیا خبرساز بوده و قیمت هدست واقعیت مجازی متا بسیار کمتر از ویژن پرو به شمار می‌رود و شرکت مارک زاکربرگ در پی مین‌استریم‌کردن این محصولات است، درحالی‌که اپل بالاترین بخش بازار را هدف قرار داده است.
درحال‌حاضر شاید نتوانیم هیچ‌یک از هدست‌های متا را رقیب شایسته‌ای برای ویژن پرو بدانیم؛ اما احتمالاً در آینده‌ای نه‌چندان دور شرایط تغییر می‌کند. نشریه‌ی UploadVR در گزارشی اختصاصی به همکاری متا و ال‌جی اشاره کرده است. ظاهراً این دو شرکت روی مدل‌های پیشرفته‌تری از هدست کوئست پرو کار می‌کنند.
مدتی پیش گفته شد که متا مذاکرات مقدماتی را صرفاً با ال‌جی دیسپلی (یکی از زیرشاخه‌های ال‌جی در حوزه‌ی نمایشگر) شروع کرده است، اما منابع آگاه می‌گویند شرکت مارک زاکربرگ «همکاری بسیار گسترده‌تری» با سایر زیرشاخه‌های ال‌جی دارد.

ال‌جی الکترونیکس قرار است وظیفه‌ی مونتاژ هدست جدید متا را برعهده بگیرد. در همین حین شرکت‌های ال‌جی انرژی و ال‌جی اینوتک، باتری و سایر قطعات را تأمین خواهند کرد و ال‌جی دیسپلی قرار است نمایشگر میکرو OLED در دسترس متا قرار دهد. این یعنی ال‌جی نقش پررنگی در تولید هدست جدید متا ایفا خواهد کرد.
منابع آگاه می‌گویند هدست جدید متا و ال‌جی برای عرضه در سال ۲۰۲۵ تولید می‌شود. این هدست قیمتی در حدود ۲٬۰۰۰ دلار خواهد داشت. قیمت هدست واقعیت مجازی متا کوئست پرو که هم‌اکنون در بازار موجود است، به ۹۹۹ دلار می‌رسد. متا می‌خواهد به‌زودی هدست کوئست ۳ را با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس قرار دهد.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
91

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین