. . .

خبر استقبال اولیه از ویژن پرو فراتر از انتظارات اپل بوده است

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


مرد جوان ریشی خندان با هدست اپل ویژن پرو

یکی از مدیران اپل با رد شایعه‌ها اعلام کرده است که استقبال توسعه‌دهندگان از شبیه‌ساز کیت توسعه‌ی نرم‌افزار ویژن پرو فراتر از انتظار بوده است.

ظاهرا آمار دانلود کیت توسعه‌ی نرم‌افزار (SDK) سیستم‌عامل visionOS فراتر از انتظارات اولیه‌ی اپل بوده است. این ادعا در حالی مطرح می‌شود که مدتی پیش نگرانی‌هایی درباره‌ی استقبال توسعه‌دهندگان از هدست اپل ویژن پرو مطرح شده بود.
شماری از مدیران اپل در مصاحبه‌ با دیجیتال ترندز مدعی شدند که علاقه‌ی توسعه‌دهندگان به ویژن پرو زیاد است. ماه گذشته، نشریه‌ی بلومبرگ گفته بود که آزمایشگاه‌های مخصوص اپل میزبان «تعداد کمی از توسعه‌دهندگان» بوده است.
مدت کوتاهی پس از رونمایی ویژن پرو، اپل آزمایشگاه‌های ویژه‌ای در چند کشور احداث کرد تا توسعه‌دهندگان بتوانند از نزدیک با هدست جدید کار کنند. تنها آزمایشگاهی که اپل به توسعه‌دهندگان آمریکایی ارائه می‌دهد، در شهر کوپرتینو واقع شده است. این یعنی هر توسعه‌دهنده‌ای که به کار با ویژن پرو علاقه دارد، باید به مقر مرکزی اپل در کالیفرنیا سفر کند.

مدیران اپل مستقیماً به گزارش بلومبرگ واکنش نشان ندادند؛ اما سوزان پرسکات، قائم‌مقام ارتباطات جهانی توسعه‌دهندگان در اپل، گفت میزان رضایتمندی کسانی که در آزمایشگاه‌های اپل حضور پیدا کرده‌اند، بسیار زیاد بوده است.
استیو سینکلر، مدیر ارشد بازاریابی محصول تیم ویژن پرو، به دیجیتال ترندز گفت: «تعداد دانلودهای SDK از انتظارات اپل فراتر رفته است.» شبیه‌ساز سیستم‌عامل visionOS‌ بیش‌ از یک ماه پیش دردسترس قرار گرفت تا توسعه‌دهندگان بتوانند از همین‌حالا ساخت اپلیکیشن‌های ویژن پرو را شروع کنند.
ویژن پرو قرار است اوایل سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار آمریکا شود و سپس به‌دست مشتریان در مناطق دیگر برسد. قیمت هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو ۳٬۴۹۹ دلار است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین