. . .

خبر مونتاژ دستی آنر مجیک V2

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
178
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

این‌ بار برخلاف ویدیوهای کالبدشکافی، با ویدیویی مواجهیم که در آن قطعات آنر Magic V2 سرهم و به گوشی نهایی تبدیل می‌شوند.

کانال معروف JerryRigEverything که آن را بیشتر به‌خاطر ویدیوهای کالبدشکافی گوشی‌های روز دنیا می‌شناسیم، این‌ بار ویدیویی از نحوه‌ی اسمبل قطعات آنر مجیک V2 به‌اشتراک گذاشته است. این کلیپ نشان می‌دهد قطعات مختلف باریک‌ترین گوشی تاشو جهان، چگونه در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا دید واضحی از اجزای مختلف آن به‌دست آوریم.
آنر با همکاری زک نلسون، نگاهی اجتمالی به مکانیک پیچیده‌ی گوشی تاشو پیشرفته‌اش یعنی Magic V2 ارائه می‌دهد. این محصول قبلاً در چین رونمایی شده و قرار است در یکم سپتامبر و در جریان رویداد IFA ۲۰۲۳ برای بازارهای جهانی معرفی شود. ویدیو زک علاوه‌بر اینکه به روش عملکرد قطعات داخلی آنر مجیک V2 اشاره دارد، این قطعات را با اجزای داخلی گلکسی زد فولد ۵ نیز مقایسه می‌کند.
زیربنای اصلی آنر مجیک V2، لولای تیتانیومی بسیار نازکی است که شرکت چینی آن را به‌طرز هوشمندانه‌ای مهندسی کرده است. این دستگاه از دو باتری کربن-سیلیکونی بهره می‌برد که علاوه‌بر کارآمد بودن، ضخامت بسیار کمی دارند.
مونتاژ گوشی تاشو آنر مجیک V2

مونتاژ گوشی تاشو آنر مجیک V2

مونتاژ گوشی تاشو آنر مجیک V2

تعهد آنر به دوام، در ادعای این شرکت مشهود است. شرکت چینی اعلام کرده آنر مجیک V2 تا ۴۰۰ هزاربار تاشدن دوام خواهد آورد و این یعنی می‌توان به‌مدت ۱۰ سال هر روز آن را ۱۰۰ بار تا کرد.
زک پس‌ از مونتاژ آنر مجیک V2،‌ آن را آزمایش می‌کند و نتیجه‌ی کار او موفقیت‌‌آمیز است. این گوشی نسبت‌ به رقبای مطرح خود بسیار نازک‌تر طراحی شده تا دل افراد ظریف‌پسند را ببرد. در مقام مقایسه، ضخامت گلکسی زد فولد ۵ معادل ۱۴٫۹۱ میلی‌تر است درحالی‌که آنر Magic V2 فقط ۹٫۹۴ میلی‌متر ضخامت دارد.

آنر مجیک V2 بسته به مدل‌های خاص این گوشی بین ۲۳۱ تا ۲۳۷ گرم وزن دارد، درحالی‌که وزن گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ ۲۵۳ گرم است. از طرف دیگر قیمت گوشی آنر Magic V2 حدود ‍۱۲۴۰ دلار است درصورتی‌که تاشو پرچمدار سامسونگ با برچسب ۱۸۰۰ دلار به‌فروش می‌رسد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین