. . .

خبر مدیرعامل آنر: آیفون ۱۵ ناامیدکننده است

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


جورج ژائو / George Zhao مدیرعامل آنر روی صندلی اتاق روشن

مدیرعامل آنر در مصاحبه‌ی جدید خود به کمبود نوآوری در محصولات اپل اشاره کرده و آیفون ۱۵ را دستگاهی ناامیدکننده خوانده است.

اپل به‌عنوان یکی از رهبران صنعت گوشی هوشمند شناخته می‌شود؛ اما شهرت این شرکت احتمالاً در حال کاهش است. این گفته را جورج ژائو، مدیرعامل آنر، در مصاحبه‌ای جدید مطرح کرده است. ژائو که در ماه‌های اخیر چند بار انگشت انتقاد را سمت اپل گرفته بود، تغییرات نسل جدید آیفون را ناکافی می‌داند.
مدیرعامل آنر در مصاحبه‌ با وب‌سایت چینی مای‌درایورز با اشاره به آیفون ۱۵ می‌گوید: «وقتی همه قبل از رونمایی انتظارش را می‌کشند، کمی ناامید می‌شویم.» ژائو معتقد است که سری آیفون ۱۵ به فروش چشمگیری دست پیدا می‌کند، آن‌هم در شرایطی که نوآوری خاصی ارائه نمی‌دهد.
مهاجرت دیرهنگام آیفون به درگاه USB-C در روزهای اخیر انتقادهای زیادی را به‌دنبال داشته است. این تغییر آیفون مشخصاً برای شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی اندرویدی اصلاً به‌چشم نمی‌آید. گوشی‌سازان دیگر از سال‌ها قبل به استقبال USB-C رفته بودند.

مدیرعامل آنر می‌گویدکه فرم‌فکتور آیفون کمترین نوآوری را دارد و درحالی‌که اکثر برندها سراغ تولید محصولات تاشدنی رفته‌اند، اپل همچنان گوشی‌ سنتی می‌فروشد. شرکت‌هایی مثل سامسونگ و آنر تاکنون چند نسل گوشی تاشدنی روانه‌ی بازار کرده‌اند. آنر پا را فراتر گذاشته و گوشی هوشمندی معرفی کرده است که طراحی مشابه کیف زنانه دارد.
زن جوان با آنر وی پرس / Honor V Purse
آنر وی پرس، گوشی تاشدنی آنر با طراحی مشابه کیف پول زنانه
شایعه‌ها می‌گویند اپل کار روی گوشی تاشدنی را شروع کرده است؛ اما فعلاً برنامه‌ای برای عرضه‌ی آیفون تاشدنی ندارد. هم‌زمان برخی از افشاگران مدعی تولید مک بوک تاشدنی هستند؛ محصولی که احتمالاً اپل سال ۲۰۲۵ آن را رونمایی می‌کند.
گوشی‌های تاشدنی در حال افزایش سهم در بازار هستند و این اتفاق نتیجه‌ی کاهش قیمت گوشی های یادشده به‌لطف محصولاتی نظیر گلکسی زد فلیپ است. قیمت گوشی آنر معمولاً ارزان‌تر از قیمت گوشی آیفون است؛ اما تاشدنی‌های آنر با قیمت نسبتاً گرانی در‌دسترس قرار می‌گیرند.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین