. . .

معرفی آنر X50 و X50i معرفی شدند؛ میان‌رده‌های خوش‌قیمت با سخت‌افزار جذاب

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
رنگ بندی گوشی آنر X50 نمای پشت

آنر X50 و آنر X50i گوشی‌های میان‌رده‌ی خوش‌قیمتی هستند که به سخت‌افزار توانمند و دوربین باکیفیتی مجهزند.

آنر همان‌طور‌که پیش‌تر وعده داده بود، با برگزاری مراسمی در چین گوشی Honor X50 و Honor X50i را معرفی کرد. آنر ایکس ۵۰ از پردازنده‌ی Snapdragon 6 Gen 1 و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۳۳ وات و آنر ایکس ۵۰ آی از نمایشگر ۹۰ هرتز LCD و پردازنده‌ی Dimensity 6020 و دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

آنر X50

به‌نوشته‌ی GSMArena، گوشی آنر X50 به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچ AMOLED با وضوح ۲٬۶۵۲ در ۱٬۲۰۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. در بالای این نمایشگر، از حفره‌ی دایره‌ای برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. بخش پشتی آنر X50 از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.
گوشی آنر X50 مدل مشکی نمای پشت و جلو

گوشی آنر X50 از پردازنده‌ی Snapdragon 6 Gen 1، شانزده گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۵٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات بهره می‌گیرد و از رابط کاربری MagicOS 7.1 بر‌پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ استفاده می‌کند.
گواهی IP53 نیز باعث می‌شود که آنر X50 تا حدی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم باشد. گوشی جدید آنر در رنگ‌های مشکی و آبی و نارنجی و گرادیانی روانه‌ی بازار می‌شود.
گوشی آنر X50 مدل گرادیانی

گوشی آنر X50 با قیمت پایه‌ی ۱٬۳۹۹ یوان (۱۹۳ دلار) در بازار عرضه می‌شود. فروش این محصول حدوداً از ده روز دیگر آغاز خواهد شد.

آنر X50i

آنر X50i مدل ضعیف‌تر X50 محسوب می‌شود. این گوشی نمایشگر ۶٫۷ اینچی به LTPS LCD با وضوح ۲٬۳۸۸ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، پردازنده‌ی دایمنسیتی ۶۲۰۰ مدیاتک، ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است.
گوشی آنر X50i از نمای پشت رنگ بندی

در بخش پشتی، گوشی آنر X50i از دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با لنز f/1.9 و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این گوشی همچون مدل دیگر به رابط کاربری MagicOS 7.1 برپایه‌ی اندروید ۱۳ مجهز است و با باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات روانه‌ی بازار می‌شود.
شایان ذکر است که این گوشی در رنگ‌های مشکی، آبی، صورتی و گرادیانی با قیمت پایه‌ی ۱٬۳۷۹ یوان (۱۹۰ دلار) در‌دسترس قرار می‌گیرد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین