. . .

بحث و گفتگو خبری از دروغ ۱۳ نبود؛ ایسوس واقعاً کنسول دستی می‌سازد!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
145
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

نمای جلو و پشت کنسول ایسوس Asus ROG Ally

درحالی‌که بسیاری از کاربران تصور می‌کردند ROG Ally محصولی واقعی نیست، ایسوس رسماً تأیید کرده است که این کنسول را برای رقابت با استیم دک می‌سازد.

ایسوس شنبه‌ی این هفته اعلام کرد کنسول گیمینگ جدیدی به نام ROG Ally دارد. همچون بسیاری دیگر از بیانیه‌های آن روز، کاربران تصور کردند آنچه ایسوس به‌نمایش گذاشته، دروغ اول آوریل (دروغ ۱۳) است. زمان زیادی نگذشته بود که شعبه‌ی ژاپن برند ROG در توییتر تأکید کرد از دروغ اول آوریل خبری نیست؛ اما باز‌هم بسیاری از کاربران ادعای ایسوس را باور نکردند.
به‌نوشته‌ی ویندوز سنترال، ایسوس رسماً تأیید کرده که ROG Ally محصولی واقعی است و رقیب جدید کنسول استیم دک محسوب می‌شود. ایسوس وعده داده است که به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره‌ی کنسولش منتشر کند.
کنسول ایسوس Asus ROG Ally از نمای جلو

ROG Ally فرم‌فکتور مشابه استیم دک دارد؛ اما فعلاً مشخصات دقیقش را نمی‌دانیم. یکی از یوتیوبرها ویدئو نگاه نزدیک به کنسول ایسوس را منتشر کرده است؛ اما می‌گوید که اجازه ندارد مشخصات و بنچمارک آن را منتشر کند.
ایسوس می‌گوید ROG Ally دو برابر پرقدرت‌تر از استیم دک است. این کنسول گیمینگ جدید از پردازنده‌ی مرکزی با معماری Zen 4 و پردازنده‌ی گرافیکی با معماری RDNA 3 استفاده می‌کند. این دو تراشه درون پردازنده‌‌ای چهار‌نانومتری قرار گرفته‌اند.
کنسول دستی ROG Ally به صفحه‌نمایش هفت اینچی ۱۶:۹ با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و روشنایی ۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز است. در مقام مقایسه، استیم دک از نمایشگر هفت اینچی ۱۶:۱۰ با وضوح ۱٬۲۰۰ در ۸۰۰ پیکسل و روشنایی ۴۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند.
ایسوس قیمت و تاریخ عرضه‌ی ROG Ally را اعلام نکرده است؛ ولی می‌گوید ROG Ally قیمتی بسیار رقابتی خواهد داشت.
 
  • گل رز
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
192

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین