. . .

بحث و گفتگو مشخصات آیفون ۱۵ فاش شد؛ از فریم تیتانیومی تا دکمه اکشن و افزایش قیمت

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

بلومبرگ می‌گوید اپل احتمالاً قیمت هر چهار مدل از گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را افزایش می‌دهد. مدل‌های پرو ممکن است به فریم تیتانیومی مجهز شوند.

خبرگزاری بلومبرگ در گزارشی اختصاصی می‌گوید اپل در پی اعمال تغییراتی بزرگ در دو گوشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس است و همزمان اصلاحاتی در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس نیز اعمال می‌کند. یکی از ادعاهای مهم بلومبرگ، افزایش قیمت گوشی آیفون ۱۵ است.
به ادعای بلومبرگ، گوشی‌های iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max قرار است فریم تیتانیومی داشته‌ باشند، درحالی‌که آیفون‌های فعلی فریمی از جنس فولاد ضدزنگ دارند. استفاده از تیتانیوم باعث می‌شود دستگاه مقاومت بیشتری داشته باشد و وزنش کاهش یابد.
اپل با بهره‌گیری از یک فناوری جدید قصد دارد حاشیه‌ی نمایشگر آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را به‌میزان تقریباً یک‌سوم کاهش دهد. به‌علاوه همانطور که قبلاً اشاره شده بود، اسلایدر میوت قرار است با دکمه‌ی اکشن جایگزین شود. کاربر خواهد توانست این دکمه را شخصی‌سازی کند.
به گفته‌ی بلومبرگ، آیفون‌های جدید درگاه USB-C خواهند داشت تا پس از سال‌ها دوران درگاه لایتنینگ به پایان برسد. اضافه‌شدن USB-C به آیفون نتیجه‌ی قوانین اتحادیه‌ی اروپا است.
ظاهراً اپل تصمیم گرفته قیمت هر چهار مدل آیفون ۱۵ را در بازارهای خارج از آمریکا افزایش دهد. همچنین ممکن است شاهد افزایش قیمت در بازار ایالات متحده باشیم. هفته‌ی گذشته یک افشاگر گفته بود که شاید قیمت تا حداکثر ۲۰۰ دلار بالا برود.

بلومبرگ به دو تغییر مهم دیگر نیز اشاره کرده است: آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس همچون مدل‌های پرو و پرو مکس به داینامیک آیلند (حفره‌ی کپسولی) مجهز خواهند بود.

آیفون‌های نسل جدید اپل احتمالاً اواخر شهریور رونمایی می‌شوند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین