. . .

خبر ایلان ماسک ایکس را به پلتفرمی کاملاً پولی تبدیل می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


ایلان ماسک / Elon Musk با کت شلوار و اسکورت مامور

ایلان ماسک می‌گوید که تمامی کاربران ایکس برای استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی موظف‌ به پرداخت اشتراک ماهانه خواهند بود.

ایلان ماسک بامداد امروز به وقت ایران در ویدیویی زنده از برنامه‌هایی که برای آینده‌ی شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) دارد سخن گفت. او اعلام کرد که ایکس می‌خواهد «مبلغی اندک به‌صورت ماهانه» از همه‌ی کاربران دریافت کند تا از این طریق سراغ مقابله‌ با «ارتش‌های بزرگ بات‌ها» برود.
ماسک فعلاً نگفته است که حداقل هزینه‌ی استفاده از پلتفرم ایکس چقدر خواهد بود. مشخص نیست که پلن ارزان‌قیمت ایکس چه قابلیت‌هایی دارد و کاربران را از دسترسی به کدام ویژگی‌ها محروم می‌کند.
ایلان ماسک در ویدیوی جدید مدعی شد که X هم‌اکنون ۵۵۰ میلیون «کاربر ماهانه» دارد و این افراد روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون پست منتشر می‌کنند. مشخص نیست چه تعداد از این کاربران، واقعی و چه تعداد بات هستند. او همچنین هیچ مقایسه‌ی مستقیمی با آمار قبلی توییتر انجام نداد.
قبل از تصاحب توییتر توسط ماسک، مدیران این شبکه‌ی اجتماعی گفته بودند که «میانگین تعداد کاربران روزانه‌ی درآمدزا» به ۲۲۹ میلیون نفر می‌رسد.

بر اساس گزارش CNBC، ایلان ماسک به حواشی اخیر ایکس نیز اشاره کرد. شماری از تحلیلگران می‌گویند از زمان تصاحب به دست ایلان ماسک، ایکس به پلتفرمی برای نفرت‌پراکنی و یهودستیزی تبدیل شده است. ایلان ماسک با این ادعا موافق نیست و می‌گوید مؤسسه‌ی ADL که چنین سخنانی مطرح کرده، عامل افت ۶۰ درصدی درآمد ایکس بوده است. ماسک تهدید کرده که از این مؤسسه شکایت می‌کند.
ایلان ماسک از زمان تصاحب ایکس، این شبکه‌ی اجتماعی را به‌شدت متحول کرده است. ایکس تحت مدیریت ایلان ماسک به سوپراپلیکیشن تبدیل خواهد شد تا انواع خدمات را یک‌جا ارائه دهد. ماسک سعی دارد سیستم انتقال پول را به ایکس اضافه کند.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین