. . .

بحث و گفتگو ایلان ماسک به تصاحب آی‌دی‌های شبکه اجتماعی ایکس ادامه می‌دهد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
134
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


رقص ایلان ماسک با کت شلوار روی صندلی

ایلان ماسک آی‌دی Music@ را بدون پرداخت پول به مالک اصلی‌اش، تصاحب کرد. این دومین باری است که شبکه‌ی اجتماعی ایکس چنین اقدامی انجام می‌دهد.

ایلان ماسک یک هفته پس از تصاحب آی‌دی X@ در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، این اقدام را بار دیگر تکرار کرد. جرمی وات، دارنده‌ی حساب کاربری Music@ که این حساب را ۱۶ سال پیش ساخته، می‌گوید ایلان ماسک آی‌دی را به‌زور از او گرفته و اکنون «بسیار عصبانی» است.
وات می‌گوید حساب کاربری Music@ را در سال ۲۰۰۷ با این هدف ساخت که برای موسیقی‌های مستقل اجراشده در بازی Second Life تبلیغ انجام دهد. او پس از سال‌ها توانسته بود با تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در توییتر ارتباط بگیرد و حسابش را بزرگ‌تر کند. وات در ایکس بیش‌ از ۴۵۰٬۰۰۰ فالوور دارد.
جرمی وات می‌گوید توییتر همواره شبکه‌ی اجتماعی موردعلاقه‌اش بوده و به‌همین‌دلیل مرتباً در حساب Music@ پست‌هایی درباره‌ی موسیقی منتشر کرده است. وات می‌گوید بارها از سوی افراد مختلف پیشنهاد خرید حساب Music@ را دریافت کرده و بیشترین پیشنهاد ۵٬۰۰۰ دلار بوده است.

با وجود این، ایلان ماسک بدون پرداخت هیچ پولی حساب کاربری جرمی وات را تصاحب کرد. شبکه‌ی اجتماعی ایکس ایمیلی برای وات فرستاد تا موضوع را به او اطلاع دهد. حساب کاربری Music@ در ایکس اکنون ۱۱ میلیون فالوور دارد.
جرمی وات می‌گوید در اعتراض به اقدام شبکه‌ی اجتماعی ایکس، اشتراک سرویس ایکس بلو را لغو کرده است.
 
  • عجب
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین