. . .

بحث و گفتگو گیمرها ایلان ماسک را به‌خاطر ازبین‌بردن توییتر هو کردند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
175
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

اگرچه ایلان ماسک بین برخی جوامع کاربری طرفداران زیادی دارد اما ظاهراً گیمرها شامل این افراد نمی‌شوند.

ایلان ماسک قطعاً طرفداران زیادی دارد اما به‌نظر می‌رسد جامعه‌ی گیمرها علاقه‌ی زیادی به این میلیاردر پرحاشیه نداشته باشد.
ماسک اخیراً به‌طور سرزده در یکی از مسابقات بازی شوتر اول شخص Valorant حضور پیدا کرد و تعداد زیادی از علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیک او را هو کردند.
همان‌طور که اینسایدر اشاره می‌کند، مالک شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به‌همراه یکی از فرزندانش در مسابقات بازی Valorant انجمن KIA لس‌آنجلس میان حضار نشسته بودند و ظاهراً جمعیت گیمرها در رویداد مذکور پس‌از دیدن او بسیار عصبانی شده و او را با صدای بلند هو کردند.
یکی از گزارشگران رویداد Valorant پس‌از شنیدن صدای جمعیت اعلام کرد: «این صدا از کجاست؟ مطمئناً نمی‌تواند از این‌جا باشد.»
به‌هر حال صدای جمعیت واقعاً از دل رویداد مسابقات بازی Valorant بیرون می‌آمد و مردم می‌گفتند «توییتر را برگردان» و البته صداهایی که نشان از مسخره کردن ایلان ماسک داشت در این مراسم شنیده می‌شد.
هو شدن ایلان ماسک در رویداد بازی Valorant

یکی از کاربران ایکس به‌شوخی گفت: «هو شدن ازطرف بازیکنان Valorant واقعاً بد است.»
مایک دراکر، نویسنده‌ی تلویزیون با حالتی طعنه‌آمیر گفت ماسک به‌شدت تمایل دارد پادشاهی برای افراد باهوش باشد اما مدام به او یادآوری می‌شود که فقط پادشاه افراد نامحبوب است.»
فلیکس بیدرمن، یکی از مجریان پادکست محبوب Chapo Trap House نوشت:


فرهنگ هر گیمر Valorant که سال ۲۰۱۵ متولد شده، خارج از این بازی به کلیپ‌های تیک‌تاک تولیدشده با هوش مصنوعی خلاصه می‌شود و اگر ماسک نتواند این جمعیت را تحت‌تأثیر قرار دهد، تسلا تا دوسال آینده وجود نخواهد داشت.
- فلیکس بیدرمن
همان‌طور که در برخی محافل گیمری گفته می‌شود، هو شدن ماسک در رویداد Valorant شکستی حماسی برای این میلیاردر بود اما با‌توجه به اینکه بار دیگر به ثروتمندترین انسان روی زمین تبدیل شده، شاید چنین مسائلی واقعاً روی روحیه‌اش بی‌تأثیر باشد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین