. . .

بحث و گفتگو رودست ایلان ماسک به منتقدان؛ تعداد کاربران ایکس رکوردشکنی کرد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
178
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
لوگو ایکس / X ایلان ماسک در دایره آبی زمینه مشکی

ایلان ماسک با انتشار نموداری، از افزایش بی‌سابقه‌ی تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی این شبکه‌ی اجتماعی خبر داد.

ایلان ماسک اعلام کرد تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی شبکه‌ی اجتماعی X که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد رکورد جدیدی به‌ثبت رسانده است. میلیاردر معروف، نموداری به‌ اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد X اکنون بیش‌ از ۵۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.
پست ایلان ماسک درمورد ثبت رکورد جدید درمورد تعداد کاربران شبکه‌ی اجتماعی ایکس درحالی منتشر می‌شود که این شرکت درحال اعمال تغییرات گسترده برای افزایش درآمد تبلیغاتی است زیرا ماه گذشته با کاهش درآمد در این بخش مواجه شده بود.
پس‌ از اینکه متا از تردز به‌عنوان رقیب ایکس رونمایی کرد، مدیران شبکه‌ی اجتماعی تحت مالکیت ایلان ماسک اعلام کردند همچنان کاربران زیادی از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده می‌کنند.
رویترز می‌نویسد توییتر در ماه می ۲۰۲۲ یعنی قبل از اینکه ماسک این شبکه‌ی اجتماعی را خریداری کند ۲۲۹ میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. مالک X در ماه نوامبر گزارش داد تعداد کاربران فعال روزانه‌ی این پلتفرم به ۲۵۹٫۴ میلیون نفر رسیده است.
نمودار ۵۴۰ میلیون کاربر فعال ماهانه توییتر
نمودار تعداد کاربران فعال ماهانه توییتر
از زمانی که ماسک، ایکس را خریداری کرده است، تغییرات بسیار زیادی در این شبکه‌ی اجتماعی اعمال شده و به‌عنوان مثال کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه، تیک آبی دریافت کنند. شرکت مذکور همچنین تصمیم گرفت بخشی از درآمد تبلیغاتی خود را به تولیدکنندگان محتوای منتخب پرداخت کند.
ماسک در ماه می سال جاری لیندا یاکارینو، مدیر تبلیغاتی سابق NBC را به‌عنوان مدیرعامل X معرفی کرد و نشان داد تبلیغات، اصلی‌ترین اولویت کاری این شرکت است.

ماسک اوایل ماه جاری نیز اعلام کرد درآمد X به‌دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی این شرکت و بدهی‌های سنگین، منفی بوده است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین