. . .

بحث و گفتگو ایلان ماسک آی‌دی X را در شبکه اجتماعی ایکس به‌زور تصاحب کرد!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
لوگو ایکس / X ایلان ماسک در دایره آبی زمینه مشکی

آی‌دی X@ در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر) در اختیار یکی از قدیمی‌ترین کاربران بود، اما ایلان ماسک آی‌دی را از او گرفت و برای حساب رسمی ایکس رزرو کرد.

ایلان ماسک پس از تغییر برند توییتر به ایکس، آی‌دی X را که در اختیار یکی از کاربران قدیمی بود، به زور از او گرفت. ماسک برای تصاحب آی‌دی X هیچ پولی به صاحب اصلی نداد.
جین ایکس هوانگ، مالک پیشین آی‌دی ایکس در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، در مصاحبه‌با سایت مشبل گفت آی‌دی موردبحث را به‌مدت تقریبا ۱۶ سال در اختیار داشته است. او می‌گوید که در روزهای اخیر ایمیلی دریافت کرده است تا مطلع شود که آی‌دی ایکس از او گرفته می‌شود.
هوانگ که یکی از بنیان‌گذاران شرکت آمریکایی Orange Photography است، می‌گوید جزو اولین کاربران توییتر بوده و دوستانی داشته که در این شبکه‌ی اجتماعی کار کرده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ یعنی همان دوران بنیان‌گذاری توییتر، عبارت ایکس را که نمایانگر نام میانی‌اش است به‌عنوان آی‌دی خود انتخاب کرد.

هوانگ می‌گوید به محض تغییر برند توییتر به ایکس، انتظار داشت که در نهایت آی‌دی ایکس را از او بگیرند؛ اما او امیدوار بود که ایلان ماسک برای تصاحب این آی‌دی پول پرداخت کند.
بر اساس گفته‌ی هوانگ، توییتر به او چند گزینه پیشنهاد کرده است ازجمله یک کوله‌پشتی با لوگوی ایکس، امکان ملاقات با تیم مدیریت و «یک آی‌دی جایگزین با تاریخچه‌ی حساب ایکس.»
حساب کاربری هوانگ اکنون با آی‌دی x12345678998765@ فعالیت می‌کند.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین