. . .

خبر کریم باقری: پرسپولیس من را نخواست؛ نمی دانم ماجرا از کجا آب می خورد!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بازگشت به این تیم واکنش نشان داد.
یکی از پرسش‌های مهم در حوزه پرسپولیس که این روزها زیاد به آن پرداخته می شود، ماجرای جدایی کریم باقری از نیمکت سرخپوشان است؛ موضوعی که ابهات فراوانی در پی داشته اما خود این مربی همواره برای تیمش آرزوی موفقیت کرده و ضمنا بازگشت دوباره جمع قرمزپوشان را دست خودش نمی‌داند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، کریم باقری درباره این موضوع گفت: اینکه به تیم برگردم دست من نیست. دست بازیکنان و مربیان پرسپولیس هم نیست. به هرحال من قراردادم به پایان رسیده بود و باشگاه هم تمایلی به همکاری نداشت؛ بیرون نشستم و برای تیم آرزوی موفقیت دارم.
وی افزود: بنده تحت هر شرایطی برای تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم. دلیل ندارد که وقتی بیرون هستم برای آنها حاشیه درست کنم. به نظرم آنها امسال هم مدعی اصلی قهرمانی هستند چون نفرات خوبی داشتند و نفرات خوبی را هم جذب کردند.

باقری درباره جنجال حضورش در هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها گفت: بنده با دوستی در آنجا قرار داشتم و نمی‌دانستم پرسپولیسی‌ها هم آنجا اقامت دارند. اگر می‌دانستم جای دیگری قرار می‌گذاشتم. یک نفر هم دزدکی از من عکس گرفت و گذاشت در فضای مجازی و داستان درست کرد.

وی درباره تیم رقیب پرسپولیس یعنی استقلال گفت: متاسفانه آنها شرایط خوبی ندارند و سرمربی و بازیکنان شان ناراضی هستند. دلیل این شرایط آنها را نمی‌دانم ولی به نظرم مشکل اساسی از مدیریت بوده که کار استقلال را به اینجا رسانده است.

باقری در ادامه گفت: طی روزهای گذشته بری از مربیان و بازیکنان از بنده با پست و استوری حمایت کرده‌اند که از همه تشکر می‌کنم اما بازگشت من به تیم دست خودم و آنها نیست و نمی‌دانم ماجرا از کجا آب می‌خورد. قصد هم ندارم جای دیگری کار کنم. دو پیشنهاد رسید ولی قبول نکردم. حالا باید ببینیم چه می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم شهرش یعنی تراکتور هم پیشنهاد داشته است گفت: خیر. دو باشگاه دیگر بودند که بنده پاسخ منفی دادم.

باقری درباره شانس‌های قهرمانی در لیگ برتر پیش رو گفت: پرسپولیس و استقلال و سپاهان که همواره مدعی هستند اما الان با تیمی که تراکتور بسته است مثلث قهرمانی به مربع قهرمانی تبدیل شده و با این حال زود است که بخواهیم درباره این تیم ها قضاوت کنیم.


 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
7
بازدیدها
146
پاسخ‌ها
0
بازدیدها
160

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین