. . .

معرفی هم‌زمان‌ با سه‌میلیاردی‌شدن اندروید، لوگو جدید این سیستم‌عامل رونمایی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


لوگو اندروید با آواتار سه بعدی رنگی

گوگل تغییراتی اندک در لوگو اندروید اعمال کرده است تا ویژگی‌های بنیادین این سیستم‌عامل را بیش‌از‌پیش درمعرض توجه قرار دهد.

گوگل در بیانیه‌ای مطبوعاتی از اصلاح لوگو رسمی اندروید خبر داده است. به‌موجب تغییرات اعمال‌شده، متن لوگو از android به Android تغییر می‌کند (در‌واقع گوگل حرف a کوچک را در لوگو جدید به A بزرگ تبدیل کرده است). گوگل همچنین مسکات اندروید را به‌حالت سه‌بعدی درآورده است.
گوگل می‌گوید لوگو جدید اندروید از زبان طراحی اختصاصی Material الهام گرفته است تا ساختارش با ساختار لوگو اصلی این شرکت هماهنگ‌تر شود. تغییرات اِعمال‌شده در تایپ‌فیس لوگو اندروید را به‌زودی در به‌روزرسانی‌های بعدی این سیستم‌عامل خواهیم دید.
لوگو قدیمی و لوگو جدید اندروید
لوگو قدیمی را در بالا و لوگو جدید را در پایین می‌توانید مشاهده کنید.
تغییر لوگو اندروید به‌اندازه‌ی تغییر سبک نام‌گذاری این سیستم‌عامل که در سال ۲۰۱۹ اتفاق افتاد، مهم نیست. گوگل در آن زمان تصمیم گرفت نام دسرها را از اندروید حذف کند و صرفاً سراغ عدد برود. گوگل در سال ۲۰۱۹ گفت اکوسیستم اندروید شامل ۲٫۵ میلیارد دستگاه است. براساس بیانیه‌ی جدید، تعداد دستگاه‌ها به سه‌میلیارد رسیده است.
لوگو جدید اندروید ۲۰۲۳

گوگل تلاش کرده است تا در لوگو جدید اندروید، ویژگی‌های بنیادین این سیستم‌عامل را بیش‌از‌پیش درمعرض توجه قرار دهد. از نگاه گوگل، این ویژگی‌ها شامل «بازبودن و مستمربودن و فراگیربودن» سیستم‌عامل اندروید است.

گوگل می‌گوید نسخه‌ی جدید لوگو اندروید را تا پیش از پایان امسال در گوشی‌ های هوشمند می‌توان مشاهده کرد. این شرکت ۱۲ مهر رویداد جدیدی برگزار می‌کند که احتمالاً لوگو جدید اندروید را در آن خواهیم دید.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
88

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین