. . .

معرفی سامسونگ ViewFinity S9 معرفی شد؛ رقیب اصلی استودیو دیسپلی [به‌روزرسانی: قیمت اعلام شد]

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
157
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

مانیتور سامسونگ Samsung ViewFinity S9 5K از نمای جلو

مانیتور ۲۷ اینچ ViewFinity S9 که از پنل 5K استفاده می‌کند، رقیب اصلی استودیو دیسپلی اپل محسوب می‌شود.

به‌روزرسانی (۲۷ تیر ۱۴۰۲): سامسونگ پس از ماه‌ها سرانجام اعلام کرد که مانیتور هیجان‌انگیز ViewFinity S9 (با شماره‌مدل S90PC) قرار است ۱٬۵۹۹ دلار قیمت داشته باشد. عرضه‌ی مانیتور از آگوست (مرداد و شهریور) آغاز می‌شود.



خبر اصلی (۱۲ دی ۱۴۰۱): سامسونگ در سال ۲۰۲۳ افزون‌بر محصولات سری Odyssey و Smart Monitor قصد دارد مانیتور دیگری روانه‌ی بازار کند که رقیب مستقیم مانیتورهای 5K اپل و ال جی است. جدیدترین مانیتور کره‌ای‌ها Samsung ViewFinity S9 نام دارد و به پنل ۲۷ اینچ 5K (معادل ۵٬۱۲۰ در ۲٬۸۸۰ پیکسل) مجهز است و رنگ‌ها را با دقت زیاد به‌نمایش درمی‌آورد. سامسونگ می‌گوید پنل IPS این مانیتور ظاهر مات دارد و ۹۹ درصد از فضای رنگی گسترده‌ی DCI-P3 را پوشش می‌دهد.
به‌گزارش ورج، ViewFinity S9 به تنوع زیادی از درگاه‌ها شامل HDMI و Thunderbolt 4 و USB-C و DisplayPort مجهز است. این مانیتور می‌تواند لپ‌تاپ‌ها را با توان حداکثر ۹۶ وات شارژ کند. طراحی هیجان‌انگیز و بدنه‌ی فلزی S9 تا حدی ما را یاد Apple Studio Display و مانیتورهای پرچم‌دار OLED ال جی می‌اندازد.
مانیتور سامسونگ Samsung ViewFinity S9 5K در حالت عمودی

مشخص نیست که مانیتور جدید سامسونگ از تکنیک نوردهی موضعی نیز پشتیبانی می‌کند یا خیر. به‌‌احتمال زیاد ViewFinity S9 نمی‌تواند از نوردهی موضعی پشتیبانی کند. بدین‌ترتیب، انتظار نداریم که این مانیتور در‌زمینه‌ی نمایش رنگ‌های مشکی و کنتراست در حد‌و‌اندازه‌ی مانیتورهای مینی LED و OLED عمل کند. سامسونگ می‌گوید مانیتور ViewFinity S9 از استاندارد HDR600 برای بهبود سایه‌ها و جزئیات تصویر در ناحیه‌های روشن استفاده می‌کند.
مانیتور جدید سامسونگ با هدف جلب رضایت تولیدکنندگان محتوا ساخته شده است؛ اما در کمال تعجب از سیستم‌عامل Tizen TV بهره می‌گیرد. بدین‌ترتیب، کاربر می‌تواند به اپلیکیشن‌های استریم فیلم و سریال مثل نتفلیکس دسترسی پیدا کند.
مانیتور جدید سامسونگ با وب‌کم 4K در‌دسترس قرار می‌گیرد که در‌صورت نیاز، می‌توانید آن را به دستگاه متصل کنید. سامسونگ می‌گوید وب‌کم جدید به شیوه‌ی نرم‌افزاری بزرگ‌نمایی انجام می‌دهد و سوژه‌ی اصلی را رهگیری می‌کند.
سامسونگ اپلیکیشن جدیدی به نام Samsung Smart Calibration معرفی کرده است که روند کالیبره‌کردن مانیتور را بسیار ساده‌تر می‌کند. کاربر می‌تواند از‌طریق این اپلیکیشن تعادل سفیدی و گاما و تعادل رنگ RBG را اصلاح کند.
سامسونگ فعلاً قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق ViewFinity S9 را اعلام نکرده است؛ اما می‌گوید این مانیتور اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. مانیتور ۲۷ اینچ Studio Display اپل با قیمت ۱٬۵۹۹ دلار روانه‌ی بازار شد.
مانیتور سامسونگ Samsung SmartMonitor M80C از نمای جلو

سامسونگ افز‌ون‌بر ViewFinity S9 مانیتور دیگری به نام SmartMonitor M80C معرفی کرده است که تغییرات جزئی درمقایسه‌با مدل سال قبل تجربه کرده و در رنگ‌های سفید، صورتی، آبی و سبز دردسترس قرار می‌گیرد. این مانیتور از SmartThings Hub پشتیبانی می‌کند.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین