. . .

خبر سنت‌شکنی سامسونگ؛ مدل پلاس گلکسی تب A9 در راه است!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


گلکسی تب A9 رندر

ظاهراً تبلت میان‌رده‌ گلکسی تب A9 پلاس سامسونگ از باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۵ وات بهره خواهد برد.

حدود یک ماه قبل، گلکسی تب A9 سامسونگ در وب‌سایت گواهی FCC رؤیت شد. اکنون دومین عضو این خانواده با نام احتمالی تب A9 پلاس گواهی مذکور را دریافت کرده است.
سامسونگ به‌طور معمول نسخه‌های پلاس را برای سری گلکسی تب A تولید نمی‌کند اما ظاهراً این شرکت سنت‌شکنی خواهد کرد زیرا فهرست FCC وجود این مدل را تأیید و برخی مشخصاتش را فاش کرده است.
طبق اعلام MySmartPrice، گلکسی تب A9 پلاس از شماره مدل SM-X210 و ابعاد ۲۵۷٫۱۱ در ۱۶۸٫۶۶ در ۹٫۹۴ میلی‌متر بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین از وای‌ فای ۲٫۴ گیگاهرتز و ۵٫۸ گیگاهرتز و بلوتوث پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۵ وات اشاره کرد.
گلکسی تب A9 پلاس اخیراً در وب‌سایت گواهی BIS هند و گیک‌بنچ نیز رؤیت شده است. طبق داده‌های این منابع، دستگاه مذکور از پردازنده Snapdragon 690، رم ۴ گیگابایت و پردازنده گرافیکی Adreno 619 بهره خواهد برد. این تبلت به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را با رابط‌ کاربری One UI 5.1 اجرا خواهد کرد و طبق اسناد فاش‌شده به دوربین پشتی تکی مجهز خواهد شد.
انتظار می‌رود مدل استاندارد گلکسی تب A9 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ ۱۵ وات مجهز شود. ابعاد این دستگاه ۲۱۰٫۷ در ۱۲۴٫۷ میلی‌متر خواهد بود و از دوربین پشتی تکی، بلوتوث، وای‌ فای، LTE، GPS، درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز پشتیبانی خواهد کرد.
با توجه به اینکه گلکسی‌ تب A9 و تب A9 پلاس در وب‌سایت FCC رؤیت شده‌اند، احتمالاً زمان زیادی تا معرفی رسمی این محصولات باقی نمانده است. از طرفی هنوز اطلاعاتی درمورد قیمت تبلت سامسونگ نداریم.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 2, کاربران: 0, مهمان‌ها: 2)

بالا پایین