. . .

معرفی سامسونگ فود رونمایی شد؛ پخت‌و‌پز ساده به‌ کمک هوش مصنوعی!

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


سامسونگ فود / Samsung Food روی گوشی در دست

سامسونگ سرویس جدیدی رونمایی کرده است که پخت‌و‌پز غذا را ساده‌تر می‌کند و به‌زودی به لوازم خانگی این شرکت اضافه می‌شود.

سامسونگ پلتفرم جدیدی برای بیش‌ از ۱۰۴ کشور منتشر کرده که برنامه‌ریزی برای وعده‌های غذایی را امکان‌پذیر می‌کند و دستور پخت غذاهای مختلف را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. این پلتفرم که سامسونگ فود (Samsung Food) نام دارد، بر پایه‌ی نرم‌افزار Whisk توسعه داده شده است. سامسونگ شرکت Whisk را در سال ۲۰۱۹ تصاحب کرد.
بر اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی سامسونگ، سرویس جدید این شرکت بیش‌ از ۱۶۰٬۰۰۰ دستور پخت را در قالب هشت زبان از جمله انگلیسی، اسپانیایی، کره‌ای و آلمانی ارائه می‌دهد. سامسونگ گفته که احتمالاً در سال‌های آینده زبان‌های بیشتری به سرویس فود اضافه خواهند شد. فعلاً به پشتیبانی سامسونگ فود از زبان فارسی اشاره نشده است.
اسکرین شات نرم افزار سامسونگ فود / Samsung Food

کاربران سامسونگ فود می‌توانند به‌دنبال دستور پخت جدید بگردند، فهرست خرید بسازند، برای وعده‌های غذایی برنامه‌ریزی کنند و سراغ فالوکردن تولیدکنندگان محتوای آشپزی بروند. کاربران می‌توانند همزمان با ذخیره‌کردن دستورهای پخت، مواد اولیه‌ی هر غذا را به فهرست خرید اضافه کنند. سامسونگ فود در برخی از کشورها با فروشگاه‌های آنلاین سازگاری دارد تا کاربران هرآنچه را که می‌خواهند، به‌سادگی خریداری کنند.
وب‌سایت جدیدی که سامسونگ برای سرویس فود راه‌اندازی کرده است، شباهت بسیار زیادی به وب‌سایت Whisk دارد. در لحظه‌ی نوشته‌شدن این مقاله، لینک‌های دانلود در صفحه‌ی موردبحث، کاربر را به صفحه‌ی گوگل پلی و اپ استور Whisk منتقل می‌کنند.
محیط کاربری سرویس سامسونگ فود / Samsung Food

سامسونگ با ری‌برند اپلیکیشن Whisk به سامسونگ فود، گفته است که این سرویس را به شماری از یخچال های سری Bespoke اضافه می‌کند. بدین ترتیب دارندگان یخچال‌های Bespoke می‌توانند مستقیماً از طریق نمایشگر روی یخچال، به دستور پخت مواد غذایی دسترسی پیدا کنند.
سامسونگ به‌زودی پشتیبانی از سرویس فود را به برخی دیگر از محصولات خانواده‌ی Bespoke از جمله مایکروویو و فر اضافه خواهد کرد. سامسونگ فود به دارندگان مایکروویو و فر امکان می‌دهد تایمر تعیین کنند، فر را از قبل روشن کنند یا تنظیمات پخت‌و‌پز را تغییر دهند. این قابلیت‌ها به کسانی ارائه می‌شود که لوازم خانگی مبتنی‌بر اکوسیستم SmartThings داشته باشند.

سامسونگ فود از طریق قابلیت Food AI که با هوش مصنوعی توسعه داده شده است، اصلاح دستورهای پخت را امکان‌پذیر می‌کند. برای نمونه می‌توانید غذا را گیاهی کنید یا مثلاً خواستار دستور پخت نسخه‌ی کره‌ای یک غذای ایتالیایی شوید.
سامسونگ می‌خواهد تا پایان سال جاری میلادی سرویس فود را با Samsung Health همگام‌سازی کند. با این کار، مدیریت بهتر رژیم غذایی و ثبت مواد غذایی مصرف‌شده برای کاربران ساده‌تر خواهد شد. سامسونگ در سال ۲۰۲۴ قابلیت جدیدی به نام Vision AI به سرویس فود اضافه می‌کند تا امکان شناسایی مواد موجود در غذا و آگاهی از ارزش غذایی آن‌ها از طریق دوربین گوشی فراهم شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین