. . .

خبر بتای One UI 6 برای گلکسی A34 سامسونگ منتشر شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
175
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
دارندگان گلکسی A34 سامسونگ می‌توانند با شرکت در برنامه‌ی بتا، نسخه‌ی آزمایشی One UI 6.0 را روی گوشی هوشمند خود نصب کنند.

سامسونگ سعی می‌کند به‌روزرسانی One UI 6.0 را برای طیف گسترده‌تری از گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی خود منتشر کند. درحال‌حاضر این برنامه برای سری گلکسی S23 و گلکسی A54 فعال شده و حالا برای گوشی‌های میان‌رده‌‌ی دیگر این برند حتی قبل‌ از گلکسی S22 دردسترس قرار گرفته است.
گوشی سامسونگ گلکسی A34 نسخه‌ی بتای One UI 6 را با شناسه‌ی A346BXXU4ZWI1 و حجم تقریبی ۲ گیگابایت دریافت کرده است و انتظار می‌رود در روزهای آینده در کشورهای دیگری مثل چین، آلمان، هند و لهستان دردسترس قرار گیرد.
کاربرانی که به شرکت در برنامه‌ی بتای گلکسی A34 علاقه دارند، باید به اپلیکیشن Samsung Members مراجعه کنند؛ البته این برنامه احتمالاُ برای ما ایرانی‌ها تحریم است. پس‌ از ورود به سیستم، کاربران باید روی بنر One UI 6.0 ضربه بزنند و بعد از ثبت‌نام، با مراجعه به مسیر Settings > Software Update > Download and Install می‌توانند One UI 6.0 Beta را دانلود کنند.
ما قبلاً روش دستی نصب بتای One UI 6.0 روی گلکسی S23 را توضیح داده‌ایم که می‌توانید از آن برای نصب به‌روزرسانی مذکور روی گلکسی A34 نیز بهره ببرید.
توجه کنید نصب نسخه‌ی آزمایشی One UI 6.0 احتمالاً باعث می‌شود با مشکلات و باگ‌های مختلفی مواجه شوید؛ بنابراین، استفاده از آن روی گوشی هوشمند اصلی‌ توصیه نمی‌شود.

ویژگی‌های One UI 6.0

پوسته‌ی جدید سامسونگ برپایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه یافته است و شامل تغییراتی مثل بازسازی کامل Quick Panel با دکمه‌های جدید، دکمه‌های اختصاصی بلوتوث و وای‌فای و جایگزین برخی دکمه‌ها در پنل برای دسترسی سریع‌تر می‌شود.
ویژگی جدید صفحه‌ی قفل One UI 6.0 به کاربران اجازه می‌دهد تا مکان ساعت را تغییر دهد و سفارشی‌سازی‌های دیگری را مطابق نیازشان اعمال کنند. فونت پیش‌فرض این رابط کابری نیز ظاهری مدرن و زیبا دارد. از دیگر تغییرات این پوسته‌ی اندرویدی می‌توان به چیدمان بهبودیافته‌ی اعلان‌ها و امکان مرتب‌سازی اعلان‌ها با گذشت زمان اشاره کرد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
2
بازدیدها
66

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین