. . .

خبر سامسونگ واقعاً درحال ساخت تبلت تاشو است

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
134
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


رندر تبلت تاشو سامسونگ

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد سرمایه‌گذاری‌های زیادی روی تبلت و لپ‌تاپ‌های تاشو انجام دهد.

سامسونگ واقعاً درحال ساخت تبلت تاشو است که می‌تواند به‌عنوان محصولی متفاوت از سری گلکسی زد فولد عرضه شود. تی‌ام رو، رئیس سامسونگ موبایل در مصاحبه‌ی اخیر خود با ایندیپندنت تأیید کرد شرکت متبوعش درحال توسعه‌ی تبلت و لپ‌تاپ تاشو است.


مردم کتاب‌ها را برای مطالعه و دفترها را برای نوشتن باز می‌کنند و پس‌از استفاده، آن‌ها را دوباره می‌بندند تا فضای کم‌تری را اشغال کنند و حمل‌ونقل آسان‌تری داشته باشند. این اقدام فقط بخش کوچکی از رفتارهای طبیعی انسان است و ما نیز درحال توسعه‌ی چنین دستگاهی هستیم.
- تی‌ام رو، سامسونگ
رئیس سامسونگ موبایل در بخش دیگری از توضیحاتش درمورد دستگاه‌های تاشو آینده‌ی این شرکت گفت:

از چندسال قبل شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند تاشو به بازار بوده‌ایم و حالا زمان آن فرا رسیده فناوری مذکور در تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها مورد استفاده قرار گیرد و ما در سامسونگ برای دستیابی به این هدف، سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام می‌دهیم.
- تی‌ام رو، سامسونگ
مدیر اجرایی سامسونگ همچینن اعلام کرد شرکتش درحال آماده‌سازی فناوری پایه برای تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های تاشو است و زمانی‌که این تکنولوژی آمادگی ارائه‌ی نوآوری‌های معنادار به مصرف‌کنندگان را داشته باشد، در قالب محصول مصرفی روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلت تاشو همچنین باید بدنه‌ای نازک و سبک داشته باشد. البته مقاومت این دستگاه نیز اهمیت زیادی دارد و باید بتوان بدون نگرانی به‌طور روزانه از آن استفاده کرد.

سامسونگ گلکسی زد فولد تب

پیش‌از اینکه سامسونگ، ساخت تبلت تاشو خود را تأیید کند، برخی منابع خبری اعلام کرده‌ بودند این شرکت در سال جاری چنین محصولی را روانه‌ی بازار خواهد کرد. در این شایعات اشاره شده بود تبلت مذکور درکنار سری گلکسی تب S9 معرفی خواهد شد که البته چنین اتفاقی رخ نداد.

نکته‌ی دیگر درمورد تبلت سامسونگ، گواهی حق‌اختراع این شرکت بود که به دستگاهی به نام گلکسی زد فولد تب (Galaxy Z Fold Tab) اشاره داشت. مدتی بعد رندرهایی براساس پتنت ثبت‌شده در دسترس قرار گرفت که نشان می‌داد نمایشگر این دستگاه می‌تواند رو به داخل و بیرون تا شود.
از آن‌جا که پس‌از عرضه‌ی پنج نسل گوشی تاشو سامسونگ زد فولد قیمت این محصول همچنان برای اکثر کاربران بالا است، باید دید قیمت تبلت سامسونگ زد فولد تب چه‌قدر تعیین خواهد شد. به‌هرحال غول فناوری کره‌ای باید به‌فکر روش‌هایی باشد تا مردم را به خرید چنین محصولات گران‌قیمتی ترغیب کند.
البته بسیاری از پتنت‌های شرکت‌ها هیچگاه به ساخت محصول نهایی ختم نمی‌شوند و باید منتظر بمانیم تا سامسونگ اطلاعات بیشتری درمورد تبلت تاشو خود ارائه دهد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین