. . .

خبر رهبر ویندوز و سرفیس، از مایکروسافت جدا شد [به‌روزرسانی: آمازون مقصد بعدی است]

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

پانوس پانای / Panos Panay رئیس سابق ویندوز با لپ تاپ سفید در دست

مایکروسافت در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید پانوس پانای پس از ۲۰ سال این شرکت را ترک می‌کند. پانای رهبر ویندوز و سرفیس بود.

به‌روزرسانی (۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ساعت ۰۰:۰۹): منابع آگاه می‌گویند پانوس پانای پس از ترک مایکروسافت به آمازون ملحق می‌شود. آمازون در روزهای آینده مراسمی جدید برگزار می‌کند. احتمالا در آن مراسم به استخدام پانوس پانای اشاره خواهد شد.



خبر اصلی (۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ساعت ۱۹:۰۰): پانوس پانای، مدیر ارشد محصول در مایکروسافت و رهبر ویندوز و کامپیوترهای سری سرفیس، قرار است از جمع ردموندی‌ها جدا شود. راجش جا، قائم‌مقام تجربه و دستگاه‌ها در مایکروسافت، ساعاتی پیش در ایمیلی به کارمندان شرکت نوشت: «پانوس پانای پس از ۲۰ سال حضور در شرکت، تصمیم گرفته است مایکروسافت را ترک کند.»
پانوس پانای با انتشار پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تأیید کرده است که دیگر جایی در مایکروسافت ندارد. او می‌گوید که تصمیم گرفته است ورق بزند و فصل بعدی زندگی‌‌اش را بنویسد. پانای می‌گوید که تا ابد قدردان دوران حضورش در مایکروسافت خواهد بود.
پانای در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان مدیر نرم‌افزار گروهی به مایکروسافت ملحق شد. او پس از نظارت بر خانواده‌ی سرفیس و حضور در سایر بخش‌های مهم مایکروسافت، در سال ۲۰۱۸ به مدیر ارشد محصول این شرکت تبدیل شد و رهبری تیم توسعه‌ی ویندوز ۱۱ را برعهده گرفت. پانای در سال ۲۰۲۱ جایگاه قائم‌مقام اجرایی مایکروسافت را به‌دست آورد و وارد تیم رهبری ارشد مایکروسافت شد؛ تیمی که مستقیماً با ساتیا نادلا، مدیرعامل، در ارتباط است.
پیشرفت لپ تاپ مایکروسافت در دوران حضور پانوس پانای چشمگیر بود. محصولات این شرکت در گذر زمان و با نظارت پانای به طراحی هیجان‌انگیز مزین شدند و با سخت‌افزار مناسب، رقابت جدی با مک بوک را شروع کردند.
در سال‌های اخیر، پانوس پانای به یکی از چهره‌های مهم مایکروسافت تبدیل شد و وظیفه‌ی رونمایی بسیاری از محصولات مهم را برعهده گرفت. یوسف مهدی، قائم‌مقام تیم زندگی مدرن و جست‌و‌جو و دستگاه‌ها در مایکروسافت، جای پانوس پانای را به‌عنوان رئیس کسب‌و‌کار ویندوز و سرفیس می‌گیرد.

ساتیا نادلا در بیانیه‌ای ضمن تشکر از پانوس پانای گفته است که او روی محصولات و فرهنگ و محیط شرکت و نیز صنعت فناوری اثر گذاشته است: «قدردان رهبری و حمایت و تمامی کارهایت برای مایکروسافت و مشتریان و شرکای ما هستم.»
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین