. . .

خبر دستیار شخصی هوش مصنوعی کوپایلت ۴ مهر به ویندوز ۱۱ می‌آید

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
کوپایلت ویندوز ۱۱

مایکروسافت در رویداد سرفیس ۲۰۲۳ اعلام کرد دستیار شخصی هوش مصنوعی ویندوز ۱۱ موسوم‌به Copilot در تاریخ ۲۶ سپتامبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

مایکروسافت در رویداد سرفیس و هوش مصنوعی که بدون استریم زنده در حضور جمعی از خبرنگاران حوزه‌ی تکنولوژی برگزار شد، تاریخ انتشار دستیار شخصی هوش مصنوعی «کوپایلت» را برای ویندوز ۱۱ اعلام کرد.
طبق اعلام مایکروسافت، کوپایلت همراه با به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۱ موسوم‌به 23H2 که آخرین نسخه‌ در سال ۲۰۲۳ خواهد بود، در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر ۱۴۰۲) در دسترس قرار خواهد گرفت. کوپایلت با میان‌بر Windows Key + C یا راست‌کلیک روی دسکتاپ قابل‌اجرا خواهد بود و بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض ویندوز ۱۱ ازجمله Photos و Paint هم از قابلیت‌های کوپایلت بهره‌مند خواهند شد.
دستیار هوش مصنوعی ردموندی‌ها همچنین در تاریخ یک نوامبر (۱۰ آبان) برای مایکروسافت ۳۶۵ منتشر خواهد شد؛ هرچند دسترسی به کوپایلت در مایکروسافت ۳۶۵ رایگان نخواهد بود و کاربران برای استفاده از آن باید اشتراک ماهانه ۳۰ دلار پرداخت کنند.

مقالات مرتبط


  • مایکروسافت تاریخ انتشار آپدیت بعدی ویندوز ۱۱ را اعلام کرد​


  • «ویندوز کوپایلت» معرفی شد؛ دستیار شخصی هوش مصنوعی برای ویندوز ۱۱​

ساتیا نادلا در این مراسم گفت: «معتقدیم که کوپایلت رابطه‌ی ما را با تکنولوژی به‌طور اساسی متحول خواهد کرد.»
یوسف مهدی، مدیر ارشد بازاریابی سرویس‌های مصرفی مایکروسافت هم کوپایلت را «دست دادن کاربر با تکنولوژی» معرفی کرد که «هر زمان که به آن نیاز دارید، در دسترس است و هر زمان که به آن نیازی ندارید، از سر راهتان کنار می‌رود.»
دستیار شخصی هوش مصنوعی Copilot برای اولین‌بار در کنفرانس بیلد ۲۰۲۳ معرفی شد. کوپایلت درواقع سرویسی بر پایه‌ی هوش مصنوعی است که مستقیما با ویندوز ۱۱ ادغام می‌شود و کاربران می‌توانند ازطریق تسکبار به آن دسترسی پیدا کنند.
اپلیکیشن Paint مجهز به کوپایلت
پینت با چاشنی کوپایلت؛ چه کسی فکرش را می‌کرد پینت روزی به لایه و مولد هوش مصنوعی مجهز شود؟
طبق آنچه مایکروسافت از قابیت‌های هوش مصنوعی Windows Copilot در رویداد به نمایش گذاشت، می‌توان گفت کوپایلت قادر است محتواهایی را که در اپلیکیشن‌ها و صفحات وب می‌بینید خلاصه یا بازنویسی کند؛ مناسب با سلیقه و سبک خاص شما ایمیل بنویسد؛ حتی درخواست‌های پر از اشتباهات تایپی را متوجه شود؛ اطلاعات را از دل محتوای شبکه‌های اجتماعی مثل لینکدین بیرون بکشد و حتی متانسب با درخواست شما، برای شبکه‌های اجتماعی پست بنویسد.
مایکروسافت می‌گوید هرچه بیشتر با کوپایلت کار کنید، عملکردش «طبیعی‌تر» خواهد شد.
همچنین در جریان معرفی کوپایلت، مایکروسافت برای اولین‌بار از Copilot Lab رونمایی کرد؛ «تجربه‌ی جدیدی که به افراد کمک می‌کند برای عصر جدیدی از بهره‌وری متکی‌به هوش مصنوعی، عادت‌های کاری جدیدی ایجاد کنند.» در چند ماه گذشته، هوش مصنوعی بسیاری از افراد در مشاغل مختلف را مجبور به یادگیری مهارت‌های جدید کرده است و به‌نظر می‌رسد Copilot Lab فضایی باشد تا افراد به‌طور موثر یاد بگیرند چطور از مدل‌های هوش‌مصنوعی مایکروسافت استفاده کنند و پرامپت‌های خود را با همکاران به اشتراک بگذارند.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین