. . .

خبر جستجوی پیشرفته و تاری پس‌زمینه با هوش مصنوعی به برنامه Photos ویندوز اضافه می‌شود

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
برنامه ویندوز Photos

مایکروسافت همچنان به افزودن قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به برنامه‌ی Photos ویندوز ۱۱ ادامه می‌دهد.

مایکروسافت درحال آزمایش چند قابلیت کلیدی مبتنی‌بر هوش مصنوعی در برنامه‌ی Photos ویندوز ۱۱ است. این شرکت اخیراً اعلام کرده که قابلیت تاری پس‌زمینه به برنامه‌ی Photos اضافه شده که نمونه‌ی آن‌ را با نام «حالت پرتره» در گوشی‌ هوشمند دیده‌ایم. اپلیکیشن OneDrive نیز اکنون به قابلیت جستجوی هوشمندتر برای تصاویر مجهز شده و به‌عنوان مثال می‌تواند تصاویر حاوی صحنه‌های ساحل یا برف را جستجو کند.
اوایل سال جاری برخی رسانه‌ها از مایکروسافت به‌دلیل عدم ارتقای Photos در ویندوز انتقاد کردند زیرا نسخه‌ی قدیمی این برنامه امکانات بهتری مثل جستجوی محتوایی تصاویر را ارائه می‌داد. اکنون درصورتی که Photos را به OneDrive متصل کرده باشید، امکان جستجوی محتوایی تصاویر با هوش مصنوعی دراختیارتان قرار خواهد داشت.
مایکروسافت در ماه می نیز Spot Fix را بار دیگر به Photos اضافه کرد. این ابزار به شما اجازه می‌دهد ناحیه‌ی کوچکی از عکس را برجسته کنید و از هوش مصنوعی برای فیلتر آن ناحیه بهره ببرید. به‌عنوان مثال می‌توان گردوغبار موجود روی تصویر را در لپ تاپ با این روش به‌راحتی حذف کرد.
جستجوی هوش مصنوعی در Photos


قابلیت Background Blur و Magic Select سوژه را از پس‌زمینه‌ی تصویر شناسایی و سپس جدا می‌کنند. Magic Select آن را برش می‌دهد و Background Blur به‌سادگی فیلتر تاری هوش مصنوعی را روی پس‌زمینه اعمال می‌کند.
مایکروسافت ویژگی‌های جدید را در کانال توسعه‌دهندگان و کانال Canary برنامه‌ی Photos ارائه داده و به‌همین دلیل هیچ تضمینی وجود ندارد که درنهایت آن‌ها را به‌طور عمومی منتشر کند. بااین‌حال شانس بسیار زیادی وجود دارد که بهبودهای جدید و غیرمنتظره به Photos اضافه شوند.
 
  • پوکر
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین