. . .

خبر دبیر: کشتی‌گیر در حوزه‌ای که تخصص ندارد حرف نزند/ درستکار و کاوه یادشان رفته من هم فنی بلدم!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد هر کسی باید در حوزه‌ای که وارد است حرف بزند و کشتی‌گیران را از اظهارنظرهای غیرمرتبط منع کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا دبیر در مراسم تقدیر از تیم‌های ملی ضمن تشکر از اسپانسر تیم‌های ملی کشتی اظهار داشت: همراه اول رفیق روزهای بد ما بوده، زمانی که من آمدم اسپانسر قبلی به هر دلیلی ساختمان را تحویل نداد، زمین مفت به آنها داده بودند. اسپانسر قبلی رفاقت یک‌طرفه با کشتی داشت. زمانی که ما هیچی نداشتیم همراه اول همراه ما بود.
وی ادامه داد: تیم امید ما قبلاً می‌گفتیم سوم دنیا شده کِیف می‌کردند من دیروز در جلسه کمیته انضباطی، سرمربی تیم ملی و مدیر تیم‌های ملی را دعوا کردم که نایب‌قهرمان شدیم. ما در همه جهات حتی سیاسی می‌توانیم اثرگذار باشیم.

رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: برای یک سری قهرمانان ما شرایط بدی درست می‌کنند، من گردن آدم‌های بی‌ربط را می‌شکنم و اجازه نمی‌دهم کشتی‌گیر ما پایش را کج بگذارد.

دبیر با اشاره به فضای فعلی جامعه خاطرنشان کرد: رحمان عموزاد کارش کشتی گرفتن است، ما در همه حوزه‌ها کارشناس نیستیم باید در حوزه‌ای که تخصص داریم حرف بزنیم. چند روز پیش دکتری در فرودگاه گفت کشتی را از من بهتر می‌فهمد، گفتم "دروغ می‌گویی."، چه معنی دارد بچه‌های ما در حوزه‌ای که تخصص ندارند صحبت کنند. باید در حوزه کشتی حرف بزنند اصلاً شرعاً مشکل دارد بچه 23ـ24ساله در مورد چیزی که نمی‌داند حرف بزند. تا روزی که کشتی می‌گیرید فقط به کشتی فکر کنید، خانواده و تغذیه‌تان کشتی باشد نگذارید به فضای حاشیه‌ای شما را ببرند، کشتی‌گیر تا وقتی سرش پایین باشد مدال می‌گیرد.

وی در مورد ماجرای دیسکالیفه شدن سجاد غلامی تصریح کرد: به کاوه و درستکار گفتم "این 86 کیلو را به اسپانیا نبرید"، یادشان رفته است من هم فنی بلدم، حتماً بعد از این بیشتر به مسائل فنی ورود می‌کنم.

دبیر در خاتمه گفت: من خودم جرئت نمی‌کنم بعد از این‌همه کار، تحلیل سیاسی بکنم. شما باید به‌دنبال افتخارآفرینی در عرصه بین‌المللی باشید. نه تشویق مردم خوشحالم می‌کند و نه فحش‌شان ناراحتم می‌کند. کشتی برای قشر سیاسی خاص نیست و برای آحاد مردم ایران است. خواهشم این است مدیریت کنید. فضای مجازی شیطان است، رحمان عموزاد فضای مجازی نبود در بیست‌سالگی قهرمان جهان شد و الآن هم ازدواج کرده است.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین