. . .

بحث و گفتگو تلگرام تأیید کرد: استوری «به‌زودی» برای تمامی کاربران در دسترس قرار می‌گیرد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
178
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

آیکون لوگو تلگرام / Telegram روی نمایشگر آیفون iOS

ارسال استوری در تلگرام فعلاً مشروط‌ به خرید اشتراک پریمیوم است؛ اما به‌زودی تمامی کاربران می‌توانند در تلگرام استوری ارسال کنند.

همانطور که پیش‌تر وعده داده شده بود، استوری سرانجام به تلگرام اضافه شد؛ اما برخلاف آنچه انتظار داشتیم، در حال حاضر صرفا کاربران اشتراکی سرویس تلگرام پریمیوم می‌توانند استوری منتشر کنند.
تلگرام در پاسخ به چند کاربر در توییتر تأیید کرده که استوری‌ «به‌زودی» برای تمامی کاربران در دسترس قرار می‌گیرد. حساب توییتری تلگرام در پاسخ به یک کاربر دیگر اعلام کرده که استوری تلگرام صرفاً در ماه جاری در انحصار کاربران اشتراکی خواهد بود. حدوداً یک هفته‌ی دیگر وارد ماه جدید میلادی خواهیم شد.
پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، گفته است که او و اعضای تیمش از همان اول دربرابر استوری موضع داشتند؛ چون تقریباً تمامی شبکه‌های اجتماعی به این قابلیت مجهز شده‌اند. با وجود این، تلگرام در نهایت به درخواست‌های پرتعداد کاربرانش گوش داد و استوری را اضافه کرد.

در اکثر پلتفرم‌های اجتماعی استوری به‌مدت ۲۴ ساعت نمایش داده می‌شود؛ بااین‌حال کاربران تلگرام می‌توانند تعیین کنند که استوری‌ها به‌مدت ۶ ساعت، ۱۲ ساعت، ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت به‌نمایش دربیایند.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین