. . .

خبر استوری، کلوز فرندز و انتشار پست؛ تلگرام ازاین‌پس شبکه‌ای اجتماعی است

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

صفحه تلگرام / Telegram در اپ استور روی آیفون

تلگرام با اضافه‌کردن قابلیت‌های استوری و کلوز فرندز و امکان ارسال پست، ازاین‌پس شبکه‌ای اجتماعی است، نه پیام‌رسان.

تلگرام در بیانیه‌ای مطبوعاتی، تمامی قابلیت‌های بخش استوری را شرح داده است. استوری که از امروز به‌صورت عمومی در‌دسترس قرار گرفته است، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی تاریخ تلگرام را رقم می‌زند. تلگرام می‌گوید کاربرانش در سال‌های اخیر بیشتر از هر‌چیز دیگری به‌دنبال دسترسی به استوری بوده‌اند.
تلگرام کامل‌ترین نسخه‌ی استوری را در بین تمامی پلتفرم‌ها ارائه می‌دهد. این پیام‌رسان حالت دوربین دوگانه (Dual Camera Mode) را برای استوری معرفی کرده است تا بتوانید هم‌زمان با ضبط ویدئو ازطریق دوربین پشتی، با دوربین سلفی نیز از خودتان ویدئو بگیرید. همچنین، می‌توانید انتخاب کنید که ویدئو هر دوربین در چه جایگاهی نمایش داده شود.
قابلیت دوربین دوگانه در تلگرام / Telegram

هنگام ارسال استوری می‌توانید متن و نقاشی و استیکر یا لوکیشن را نیز اضافه کنید. استوری‌های تلگرام از کپشن هم پشتیبانی می‌کنند؛ بدین‌ترتیب، می‌توانید توضیحات متنی بنویسید و دوستانتان را تگ کنید یا سراغ اضافه‌کردن لینک بروید. درصورت تمایل، می‌توانید چندین عکس را از گالری یا گیف‌های مدنظرتان را از اینترنت پیدا کنید و در بخش استوری قرار دهید.
تلگرام رسماً میزبان قابلیت کلوز فرند نیز شده است. در تنظیمات استوری، می‌توانید نمایش پست‌های این بخش را در چهار حالت Everyone (همه)، My Contacts (مخاطبین من)، Close Friends (دوستان نزدیک) و Selected Contacts (مخاطبین انتخابی) تنظیم کنید. هر‌یک از این گزینه‌ها را می‌توان به‌طور کامل شخصی‌سازی کرد.
تنظیمات حریم خصوصی استوری تلگرام / Telegram

درصورت تمایل، می‌توانید فهرستی از کاربرانی را انتخاب کنید که هرگز استوری شما را نمی‌بینند. کاربران تلگرام می‌توانند گرفته‌شدن اسکرین‌شات از استوری‌هایشان را غیرممکن کنند.
تلگرام می‌گوید که استوری‌ها را در قالب پست می‌توانید وارد پروفایل خود کنید. پست‌های تلگرام ظاهر مشابه اینستاگرام دارند و باعث می‌شوند این پیام‌رسان بیشتر از هر زمان دیگری به شبکه‌های اجتماعی شبیه شود. پست‌های صفحه‌ی پروفایل تا هر زمان که بخواهید، نمایش داده خواهند شد.
انتشار پست در تلگرام / Telegram

برای اولین‌بار در تاریخ شبکه‌های اجتماعی، کاربران تلگرام می‌توانند تمامی بخش‌های استوری را پس از انتشار ویرایش کنند. بدین‌ترتیب، برای تغییر متن یا استیکرها مجبور نیستید استوری را از اول بسازید و دوباره منتشر کنید. پیش‌نیاز این قابلیت، بازکردن استوری روی همان دستگاهی است که استوری را منتشر کرده است.
تلگرام فهرست کاربران بازدیدکننده از استوری شما را نمایش می‌دهد. همچنین، زمان دقیق بازشدن استوری به شما ارائه می‌شود. در نوار جست‌و‌جوی داخلی، می‌توانید بفهمید که کاربری خاص استوری شما را دیده است یا نه.
لیست بازدید استوری در تلگرام / Telegram

ناگفته نماند که کاربران پریمیوم می‌توانند قابلیت Stealth Mode را فعال کنند. با فعال‌سازی این قابلیت، می‌توانید نام خودتان را از تمامی استوری‌هایی پاک کنید که در پنج دقیقه‌ی اخیر باز کرده‌اید و در ۲۵ دقیقه‌ی آینده باز خواهید کرد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین