. . .

خبر قابلیت کانال واتساپ با عملکردی مشابه کانال‌های تلگرام دردسترس عموم قرار گرفت

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


کانال های واتساپ

قابلیت کانال واتساپ برای ارسال پیام به طیف گسترده‌ای از مخاطبان مشابه کانال‌های تلگرام، اکنون در بیش‌از ۱۵۰ کشور جهان دردسترس قرار گرفته است.

واتساپ قابلیت جدید کانال را برای عموم کاربرانش منتشر کرد. اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به متا اعلام کرد قابلیت کانال درحال حاضر برای کاربران بیش‌از ۱۵۰ کشور جهان دردسترس قرار گرفته است.
درحالی‌که واتساپ ویژگی کانال را اولین‌بار در ماه ژوئن معرفی کرد، اما این قابلیت فقط برای برخی سازمان‌های منتخب در کلمبیا و سنگاپور ارائه شده بود. این به‌روزرسانی درست مثل کانال‌های تلگرام به شما اجازه می‌دهد محتوای موردنظرتان را برای طیف گستره‌ای از مخاطبان ارسال کنید. اینستاگرام نیز اوایل سال جاری ویژگی مشابهی را با نام Broadcast Channels ارائه داد.
واتساپ همچنین به‌روزرسانی‌های دیگری را درکنار گسترش دسترسی به ویژگی کانال ارائه داده است. بخش فهرست کانال‌های این پیام‌رسان بهبودیافته که به شما اجازه می‌دهد کانال‌ها را براساس کشور، فیلتر کنید. علاوه‌براین امکان مرتب‌سازی کانال‌ها براساس تاریخ راه‌اندازی آن‌ها، فعال‌ترین و محبوب‌ترین وجود دارد.
کانال های واتساپ
قابلیت کانال‌های واتساپ

کاربران واتساپ اکنون می‌توانند از ایموجی‌ها برای ارسال واکنش به پست‌های داخل کانال‌ها استفاده کنند. مدیران کانال‌ها نیز می‌توانند تا ۳۰ روز قبل‌از حذف پست‌های خود، آن‌ها ویرایش کنند.
درحال حاضر هزاران کانال جدید در واتساپ شروع به‌کار کرده‌اند که‌ ازجمله می‌توان به کانال اولیویا رودریگو، MLB، نتفلیکس و مارک زاکربرگ اشاره کرد. این پیام‌رسان قول داد با دریافت بازخورد از کاربران، به‌طور پیوسته ویژگی‌های بیشتری به بخش کانال‌ها اضافه خواهد کرد. پلتفرم مذکور همچنین خاطرنشان کرد امکان ساخت کانال طی ماه‌های آینده دردسترس همه‌ی کاربران عادی قرار خواهد گرفت.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین