. . .

خبر رندر گوشی تاشدنی اوپو Find N3 Flip دوربین پشتی دایره‌ای آن را تأیید می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
182
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

لوگو اوپو / Oppo / اپو روی موبایل در دست

رندر جدید اوپو Find N3 فلیپ نشان می‌دهد که این گوشی تاشدنی از نمایشگر بیرونی مستطیل‌شکل باریک و دوربین پشتی دایره‌ای بهره خواهد برد.

اوپو Find N2 Flip اولین محصول تاشدنی این شرکت چینی بود که با هدف رقابت مستقیم با گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ عرضه شد. طبق شایعه‌های و گزارش‌های متعدد، نسل بعدی گوشی اوپو در بازار تاشدنی‌ها موسوم‌ به Find N3 Flip در دست ساخت است. امروز نیز، رندر جدیدی از گوشی مذکور دردسترس قرار گرفت که ظاهر کلی آن را به‌ ما نشان می‌دهد.
رندری که سایت Pricebaba از اوپو Find N3 فلیپ به‌اشتراک گذاشته و به‌نظر می‌رسد اکنون حذف شده است، جزیره‌ی دوربین پشتی دایره‌ای آن را نشان می‌دهد که نام تجاری Hasselblad نیز در این ناحیه به‌چشم می‌خورد.
طبق شایعات اخیر، اوپو Find N3 Flip از نمایشگر اصلی ۶٫۸ اینچی LTPO AMOLED با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و صفحه‌نمایش بیرونی ۳٫۲۶ اینچی AMOLED بهره خواهد برد.
رندر اوپو Find N3 Flip

رندر اوپو Find N3 Flip
طرح شماتیک اوپو Find N3 Flip

طرح شماتیک اوپو Find N3 Flip
جزیره‌ی دوربین اوپو Find N3 فلیپ شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 و پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. انتظار می‌رود این گوشی تاشدنی به‌طور پیش‌فرض با رابط‌ کاربری ColorOS 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد.
از دیگر ویژگی‌های احتمالی اوپو Find N3 Flip می‌توان به شارژ سریع سیمی ۶۷ وات اشاره کرد که درمقایسه‌با سرعت شارژ ۳۳ واتی نسل قبلی این گوشی، ارتقای چشمگیری محسوب می‌شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین