. . .

بحث و گفتگو هواوی میت ۶ با ویژگی اسپریت آیلند شبیه داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو عرضه می‌شود

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
145
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

هواوی اسپریت آیلند

امکان دارد حداقل یکی از مدل‌های سری میت ۶۰ هواوی با تراشه‌ی ساخت این شرکت عرضه شود.

هواوی طی سال‌های اخیر، دوران بسیار سختی را گذرانده است. این شرکت زمانی در فهرست چند شرکت برتر تولیدکننده و فروشنده‌ی گوشی‌های هوشمند بود اما ممنوعیت‌های ایالات‌متحده مشکلات زیادی برای غول فناوری چینی ایجاد کرد. به‌هر حال هواوی تسلیم نشده و قصد دارد گوشی‌های سری Mate 60 را با ویژگی اسپریت آیلند (Spirit Island) مشابه ویژگی داینامیک آیلند آیفون ۱۴ پرو و همچنین پردزانده‌ی جدید معرفی کند.
طبق اعلام گیزموچاینا، سری میت ۶۰ هواوی از طراحی موسوم به اسپریت آیلند بهره خواهد برد که البته شاید برخی کاربران به‌دلیل کپی‌برداری از اپل، از این شرکت چینی انتقاد کنند. به‌ هر حال بد نیست بدانید هواوی سال ۲۰۱۸ از همین سبک طراحی در گوشی آنر V20 استفاده کرد و سپس بسیاری از برندهای دیگر از همان گوشی در طراحی محصولات خود الهام گرفتند. بدین‌ترتیب می‌توان گفت هواوی از فناوری آنر در سری میت ۶۰ استفاده خواهد کرد و ویژگی‌های جدیدی مشابه اپل ارائه خواهد داد.
البته هواوی هم می‌توانست دوربین جلو گوشی‌های سری میت ۶۰ را زیر نمایشگر قرار دهد اما فناوری مذکور هنوز در مراحل اولیه است و کیفیت تصویر آن به دوربین‌های استاندارد نمی‌رسد.
پیش‌از این گفته شده گوشی‌های خانواده‌ی میت ۶۰ هواوی از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 بهره خواهند برد اما گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد حداقل یک مدل این محصولات از تراشه‌های ساخت هواوی استفاده خواهد کرد زیرا تحریم‌های ایالات‌متحده، باعث شده شرکت چینی مشکلات بسیار زیادی در تأمین تراشه‌های خود از کوالکام داشته باشد.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین