. . .

خبر مقاومت مثال‌زدنی هواوی میت ۶۰ پرو در تست سقوط

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

آزمون سقوط از ارتفاع هواوی میت ۶۰ پرو نشان می‌دهد دومین نسل از شیشه‌ی اختصاصی Kunlun مقاومت بسیار بالایی دارد.

هواوی سال ۲۰۱۹ وارد فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا شد تا دسترسی‌اش به بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی و زنجیره‌ی تأمین محصولات قطع شود. این شرکت در سال‌های اخیر تلاش زیادی کرد تا به‌جای وابستگی به زنجیره‌ی تأمین خارجی، قطعات موردنیازش را ازطریق شرکت‌های چینی تهیه کند.
هواوی دو هفته پیش بدون برگزاری کنفرانس مطبوعاتی گوشی میت ۶۰ پرو را به‌عنوان جدیدترین پرچم‌دارش رونمایی کرد. این گوشی به‌دلیل بهره‌مندی از پردازنده هفت نانومتری چینی، بسیار مورد توجه بوده است. قیمت گوشی هواوی میت ۶۰ پرو کمتر از قیمت گوشی اکثر برندهای دیگر است تا ساکنان چین انگیزه‌ی بیشتری برای خرید این محصول داشته باشند.
هواوی نمی‌توانست در گوشی جدیدش از شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس شرکت کورنینگ استفاده کند، به‌همین‌دلیل سراغ توسعه‌ی شیشه‌ای اختصاصی به نام Kunlun رفت. میت ۶۰ پرو به دومین نسل از این شیشه مجهز است. نسخه‌ی اولیه‌ی Kunlun را در مدل ویژه‌ای از گوشی میت ۵۰ پرو دیده بودیم.
کانال PBKreviews در یوتیوب آزمون سقوط از ارتفاع روی میت ۶۰ پرو انجام داده است تا مقاومت این گوشی را بسنجد. در این آزمون، پوشش پلاستیکی نمایشگر که به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی نصب شده است، برداشته شد. بدین ترتیب در این ویدیو شاهد تقابل مستقیم شیشه‌ی Kunlun با بتن و سطوح دیگر هستیم.
شیشه‌ی Kunlun هواوی میت ۶۰ پرو مقاومت بسیار خوبی از خود نشان داد. از آن‌جایی که هیچ مقایسه‌ی مستقیمی بین این شیشه و گوریلا گلس ویکتوس ۲ و سرامیک شیلد (در آیفون) انجام نشده است، فعلا نمی‌دانیم که کدام شیشه بیشترین مقاومت را دارد. اپل به‌هنگام رونمایی آیفون ۱۵ ادعا کرد سرامیک شیلد مقاوم‌ترین شیشه‌ی صنعت موبایل است.
 
  • شیطانی
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 users
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین