. . .

معرفی مجموعه کتاب‌های برگزیده_به مدرسه برنگرد

تالار تحصیل و دانشگاه

Sonay =)

مدیر تحصیل و دانشگاه
پرسنل مدیریت
مقام‌دار آزمایشی
مدیر
ویراستار
نام هنری
Sonay
مدیر
مدیر تالار تحصیل و دانشگاه
شناسه کاربر
6749
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-23
موضوعات
165
نوشته‌ها
219
پسندها
547
امتیازها
303
محل سکونت
Fantasy World

  • #1
سلام...



گاهی ممکن است که تلاش زیادی برای کاری انجام دهیم ولی نتیجه درخشانی کسب نمی کنیم.

معضل اصلی ما، در عدم توانمندی یا بی‌استعدادبودنمان نیست. بلکه مشکل اینجاست که راز و رمزهای یادگیری را بلد نیستیم.

ما قصد داریم روزانه خلاصه ای از کتاب های برگزیده دنیا در مورد یادگیری را در اختیار شما قرار دهیم.



معرفی کتاب «به مدرسه برنگرد»



امروزه در اغلب کشورهای دنیا، مردم هزینه‌های نسبتاً سنگینی را متقبل می‌شوند تا خودشان یا فرزندانشان بتوانند تحصیلات دانشگاهی را سپری کنند. امید اغلب این افراد که خود را درگیر بدهی‌ها و هزینه‌های کمرشکن می‌کنند، آن است که تحصیلات دانشگاهی بتواند موقعیت شغلی خوبی را برایشان فراهم کند. در واقع آنها هزینه‌کردن برای تحصیلات دانشگاهی را نوعی سرمایه‌گذاری قلمداد می‌کنند که قرار است با یافتن یک شغل مناسب و کسب درآمدی خوب از آن، به سوددهی برسد. اما واقعیت این است که بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، هرگز شغل مناسبی که حاصل مدرک آکادمیک‌شان باشد، پیدا نمی‌کنند و نهایتاً در کارهایی مشغول به کار می‌شوند که خیلی درآمد مناسبی نداشته و اصولاً نیازی هم به آن مدرک دانشگاهی و تخصص‌های فراگرفته‌شده در دانشگاه ندارند.

به همین دلیل، تجربیات ناکام خیل عظیمی از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، این روزها به خوبی به مردم نشان داده که مدارک دانشگاهی، آنچنان که تصور می‌کردیم، با ارزش یا حداقل سرنوشت‌ساز نیستند.



دنیای جدید بسیار از باورهای عمیق اما ناکارامد گذشته را کنار زده و این نویدبخش روزهایی درخشان برای بسیاری از کسانی است که برچسب نبوغ تحصیلی بر پیشانی‌شان نچسبیده و تاکنون به آنها اینگونه تلقین شده که قادر به کسب موفقیت‌های بزرگ یا رسیدن به مرحله‌ی استادی در حرفه‌های مختلف نیستند.



در سالهای گذشته، ما شاهد ظهور چهره‌های بسیار برجسته‌ای در حوزه‌های مختلف بودیم که علیرغم نداشتن مدارک دانشگاهی معتبر، از طریق یادگیری مستقل، به دانش، تخصص و مهارت‌هایی درخشان دست یافتند و توانستند دستاوردهای بزرگی را به جامعه‌ی بشری هدیه کنند.



کتاب ارزشمند «به مدرسه برنگرد»، یکی از مراجع و منابع بسیار خوب برای آشناشدن با تکنیک «یادگیری مستقل» است. تکنیکی که نیاز به هزینه‌های مالی زیادی ندارد اما به شما کمک میکند، از طریق شبکه‌سازی، روابط انسانی بسیار سودمندی را با هدف کسب آگاهی و مهارت، برای خود بسازید و با سرعت و کیفیتی بسیار ارزنده، در مسیر کسب تسلط و رسیدن به مقام استادی در حوزه‌ی مورد علاقه‌ی خود گام بردارید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین