. . .

بحث و گفتگو این قابلیت در iOS 17 آیفون احتمال ابتلا به نزدیک‌بینی را کاهش می‌دهد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
سیستم‌عامل iOS 17 به قابلیت جدیدی مجهز است تا همواره آیفون را در فاصله‌ای ایمن نسبت‌ به چشم قرار دهید و احتمال ابتلا به اختلالات بینایی را کاهش دهید.

اپل قابلیت جدیدی در iOS 17 معرفی کرده است که پس از فعال‌سازی آن، آیفون‌ها فشار کمتری به چشم وارد می‌کنند. امروزه بسیاری از مردم برای ساعات طولانی به نمایشگر گوشی خیره می‌شوند و چنین قابلیتی احتمالاً مورد استقبال کاربران آیفون قرار می‌گیرد. آن‌طور که فون‌آرنا می‌گوید، قابلیت موردبحث در iPadOS 17 نیز دیده شده است.
قابلیت Screen Distance آیفون iOS 17

جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل آیفون و آیپد به‌لطف قابلیت Screen Distance خطر ابتلا به نزدیک‌بینی را کاهش می‌دهد، به ویژه در کودکان. در صورت ابتلا به نزدیک‌بینی، اشیای دور را تار خواهید دید و به عینک نیاز پیدا خواهید کرد. نزدیک‌بینی عامل اصلی اختلال بینایی در کودکان است، چون کودکان معمولاً هنگام استفاده از گوشی، دستگاه را به چشم خود بسیار نزدیک می‌کنند.
قابلیت Screen Distance اپل به کاربران توصیه می‌کند که آیفون و آیپد را در فاصله‌ی نزدیک به چشم قرار ندهند. Screen Distance پس از انتشار iOS 17، وارد بخش Screen Time در منوی تنظیمات می‌شود و به‌سادگی می‌توان فعالش کرد.
اگر پس از فعال‌سازی Screen Distance دستگاه را در فاصله‌ی بسیار نزدیک نسبت‌ به چشم قرار دهید، با پیام «آیفون بیش‌ از حد نزدیک است» مواجه خواهید شد. اپل می‌گوید این پیام زمانی نشان داده می‌شود که فاصله‌ی چشم شما از نمایشگر برای مدت‌زمانی طولانی به کمتر از ۱۲ اینچ (تقریباً ۳۰ سانتی‌متر) برسد.

قابلیت Screen Distance از دوربین TrueDepth برای تشخیص فاصله‌ی بین نمایشگر و چشم کاربر استفاده می‌کند و با آیفون XS و آیفون‌های جدیدتر و آیپد پرو ۲۰۱۸ و آیپدهای جدیدتر سازگاری دارد.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین